۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۶
کد خبر: ۴۹۴۳۷۴
معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان:

شهید مطهری پرچمدار وحدت اسلامی است

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان با بیان اینکه شهید مطهری پرچمدار وحدت اسلامی است، گفت: اندیشه های شهید مطهری مبانی تفکر اسلامی بوده و آثار ایشان الگویی برای همگان است.
حجت الاسلام غلامی

حجت‌الاسلام احمدرضا غلامی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اعلام برنامه‌های تبلیغات اسلامی لرستان به مناسبت هفته معلم، بیان داشت: در این راستا 124 برنامه فرهنگی و قرآنی برگزار می شود.

وی با بزرگداشت سالروز شهادت شهید مطهری و تبریک روز معلم، افزود: این ویژه برنامه ها به منظور بزرگداشت جایگاه تعلیم و تربیت برگزار می شوند.

حجت الاسلام غلامی هدف از برگزاری برنامه‌های فرهنگی و قرآنی را پاسداشت یاد و خاطره استاد شهید مطهری عنوان کرد و گفت: در این راستا تلاش می شود مؤلفه‌های سبک زندگی ایرانی اسلامی تبیین شود.

وی با اشاره به اعزام مبلغان به مناطق تبلیغی همچون مدارس، دبیرستانها و دانشگاه‌ها، خاطرنشان کرد: در قالب برگزاری گفتمان های دینی، مسابقات فرهنگی و قرآنی در این مکانها ویژگی های شخصیتی شهید مطهری تبیین می شود.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان در ادامه بیان داشت: تجلیل از مربیان قرآن و دبیران دبیرستان‌ های علوم و معارف اسلامی(صدرا)، برگزاری مسابقات کتابخوانی با محوریت حقوق زن در اسلام و حجاب و عفاف از دیگر برنامه های فرهنگی است.

وی شهید مطهری را پرچم‌دار وحدت اسلامی خواند و اظهار داشت: با معرفی آثار شهید مطهری تلاش می شود این شخصیت برجسته به نسل جوان معرفی شود.

حجت الاسلام غلامی با بیان اینکه اندیشه های شهید مطهری مبانی تفکر اسلامی است، عنوان کرد: معرفی آثار شهید مطهری می تواند الگویی برای همگان باشد./9459/۳۰۳/ب2

ارسال نظرات