۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۳
کد خبر: ۴۹۴۳۸۶
در برنامه «در کوی نیکنامان»؛

خانواده شهید ذوالفقاری تجلیل شدند

فرهنگسرای گلستان این هفته در برنامه «در کوی نیکنامان» میزبان خانواده ذوالفقاری شهید مدافع حرم بود که در این مراسم و با حضور مسؤولان از ایشان تجلیل به عمل آمد.
 در کوی نیکنامان

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای گلستان، برنامه این هفته «در کوی نیکنامان» که صبح پنج شنبه 7 اردیبهشت ماه در فرهنگسرای گلستان با هدف زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهیدان اسلام تاکنون و تجلیل از مقام شامخ خانواده های شهدا منطقه 8 برگزار شد.
حجت الاسلام والمسلمین وحیدی در این برنامه با تأکید بر اهمیت بهره مندی معنوی از ماه شعبان گفت: در آستانه ماه شعبان، ماه رحمت هستیم و این ماه مقدمه‌ی ماه مهمانی خداست و مومن واقعی کسی است که تام لحظات این ماه بیشتریین بهره را ببرد.
در ادامه مراسم کلیپی در خصوص شهید مدافع حرم محمد هادی ذوالفقاری پخش شد  و پدر شهید مدافع حرم محمد هادی ذوالفقاری و مادر شهید رضا هدایتی از فرزندان شهید خود خاطرات خود را بیان کردند و در پایان هدایایی از طرف مدیریت فرهنگی هنری منطقه 8 به خانواده مکرم شهدا اهدا گردید.
گفتنی است علاقمندان به شرکت در برنامه «در کوی نیکنامان» که هر هفته پنجشنبه صبح و با حضور خانواده های شهدا برگزار می شود، می توانند به فرهنگسرای گلستان واقع در نارمک میدان هلال احمر، خیابان گلستان ، جنب بوستان فدک مراجعه کنند یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با تلفن 77815173 تماس بگیرند./۸۷۲/د102/ی

ارسال نظرات