۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۱
کد خبر: ۴۹۴۴۰۶
عضو شورای استانی حوزه علمیه آذربایجان شرقی:

حمایت از تولید داخلی، پشتوانه کارگران است

حجت الاسلام محمدزاده با تأکید بر حمایت از کارگران از طریق حمایت از تولیدات داخلی، گفت: این یک وظیفه همگانی است که عامل حمایت از جامعه کارگری نیز خواهد بود.
تولید داخلی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام سیفعلی محمدزاده، عضو شورای استانی حوزه علمیه آذربایجان شرقی امروز در دیدار با جمعی از نمایندگان کارگران، کارفرمایان و فرمانده‌هان بسیج حوزه کارگری و کارمندی شهرستان شبستر با تأکید بر حمایت از کارگران از طریق حمایت از تولیدات داخلی، اظهار داشت: این یک وظیفه همگانی است.

وی با بیان اینکه کیفیت محصولات داخلی که در واحد‌های صنعتی تولید می شوند، یک اساس در کنار کمیت محصولات است که مردم را در خرید مصحولات ایرانی تشویق خواهد کرد، افزود: همچین بالا بردن کیفیت محصولات داخلی باعث عدم وابستگی به کشورهای بیگانه خواهد شد.

عضو شورای استانی حوزه علمیه آذربایجان شرقی با تأکید بر توجه مسؤولان به مشکلات قشر کارگر و رفع تبعیض، خاطرنشان کرد: مسؤولان در احقاق حقوق کارگران و رفع نیازهای آنان باید با جدیت وارد عمل شوند، چرا که بالاترین خدمت به کارگران، دفاع از حقوق قانونی آنان است.

وی با اشاره به رابطه کارگر و کارفرما در محیط کار، ابراز داشت: یک رابطه صمیمی، سالم و دوستانه در محیط کار سبب مفید شدن محیط‌های کارگری خواهد شد تا منتج به نتیجه مطلوب باشد، یک رابطه مفید به فایده سبب خود کفایی در جامعه نیز خواهد شد.

حجت الاسلام محمدزاده با اشاره به انجام فرایض دینی در محیط های کاری، تصریح کرد: لازم است نشست های معنوی و توجیهی برای تبیین مسائل دینی برای کارگران برنامه ریزی شود، امیدواریم با در نظر گرفتن فرصت های لازم از سوی کارفرمایان در واحدهای تولیدی برای انجام فرایض دینی شاهد ارتقاء معنویت در جامعه کارگری باشیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به انتخابات پیش روی ملت ایران بر حضور حداکثری و با شناخت و بصیرت تأکید کرد و گفت: این حضور مایه آبروی نظام اسلامی و خنثی کننده فتنه دشمنان است./854/۲۰۳/ب2

ارسال نظرات