۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۶
کد خبر: ۴۹۴۴۲۲
مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالحسین:

رسالت اصلی سپاه حفاظت از انقلاب و آرمان های انقلاب است

حجت الاسلام گنجعلی گفت: امام با تاسیس سپاه انقلاب را بیمه کرد و رسالت اصلی سپاه حفاظت از انقلاب و ارزشهای نظام اسلامی است و اگر از این مسیر خارج شود دیگر پاسدار ولایت نخواهد بود.
حجت الاسلام گنجعلی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، حجت الاسلام ابراهیم گنجعلی مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان ظهر امروز در دیدار کارکنان عقیدتی سیاسی سپاه انصارالحسین همدان با آیت الله غیاث الدین طه محمدی امام جمعه همدان با اشاره به فرا رسیدن ماه شعبان اظهار داشت: ماه شعبان سراسر سرور  و شادی و است و تنها ماهی است که در میان ماه های قمری در آن عزا و سوگ وجود ندارد.

وی با اشاره به ایام شعبانیه و جایگاه آن در ترویج سبک زندگی اسلامی اظهار داشت: در هفته جاری مناسبت های گوناگونی قرار دارد که روز پاسدار و روز جانباز از آن جمله هستند.

حجت الاسلام گنجعلی ابراز داشت: امام با تاسیس سپاه انقلاب را بیمه کرد و رسالت اصلی سپاه حفاظت از انقلاب و ارزشهای نظام اسلامی است و اگر از این مسیر خارج شود دیگر پاسدار ولایت نخواهد بود.

وی با اشاره به شهادت شهید مطهری در اردیبهشت ماه که روز معلم نامگذاری شده است، گفت: این هفته هفته عقیدتی سیاسی نامگذاری شده است و جا دارد به این موضوع توجه ویژه شود.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان خاطرنشان کرد: اگر سپاه بخواهد توفیق خدمت به نظام اسلامی را داشته باشد باید از محضر علما استفاده کند.

وی با اشاره به دوره های بصیرت افزایی که توسط سپاه انجام شده است، گفت: دوره هایی در شمال کشور، شهر مقدس قم و مشهد مقدس در راستای بصیرت افزایی انجام شده است که در سال جاری هم دوره هایی برای برخی پاسداران استان همدان برگزار شده است.

حجت الاسلام گنجعلی گفت: دوره آموزش یاری، تربیت و تعالی، مربیگری امور قرآنی  و دوره هایی به نام کارگاه همسر گزینی از جمله دوره هایی است که در این زمینه برگزار شده است./۹۷۹/۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات