۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۲
کد خبر: ۴۹۴۴۴۰
امام جمعه بستان آباد:

میدان فرهنگی عرصه نبرد با دشمنان اسلام است

حجت الاسلام رضوی با اشاره به نبرد فرهنگی و نرم دشمن با انقلاب و اعتقادات ملت ایران، گفت: دشمن تلاش دارد نظام اسلامی را که حقیقت آن فرهنگی است، در میدان فرهنگ شکست دهد.
حجت الاسلام رضوي،امام جمعه بستان آباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام سید رضا رضوی امروز در دیدار جمعی از مربیان عقیدتی سیاسی بستان آباد با بیان اینکه اعتقاد شاکله شخصیت انسانی را شکل می دهد، اظهار داشت: کار بزرگ مربیان عقیدتی سیاسی، تقویت بنیه اعتقادی و شناخت سیاسی است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران یک انقلاب فرهنگی است، خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران یک تأثیر فرهنگی عظیمی را در جهان گذاشت، بنابراین مسؤولان کشور لازم است مقوله فرهنگ را بیشتر و به صورت جدی‌تر مورد توجه قرار دهند، چرا که این نظام برای ترویج فرهنگ اسلامی خون های بسیاری را تقدیم کرده است.

امام جمعه بستان آباد با اشاره به نبرد فرهنگی و نرم دشمن با انقلاب و اعتقادات ملت ایران، تصریح کرد: دشمن تلاش دارد نظام اسلامی را که حقیقت آن فرهنگی است در میدان فرهنگ شکست دهد، در چنین شرایطی بودجه کافی برای انجام فعالیت‌های فرهنگی در کشور وجود ندارد.

وی با بیان اینکه بصیرت و آگاهی لازمه زندگی بشری در تمام عرصه‌های حیای بشری است، افزود: بصیرت و آگاهی یک ضرورت است که در انتخابات پیش رو کارکرد حقیقی آن جلوه گر خواهد شد، بنابراین تعیین تکلیف آینده کشور در گرو همین انتخاب با بصیرت و آگاهی ملت ایران است.

حجت الاسلام رضوی تصریح کرد: انتخابات پیش رو دارای حساسیت و اهمیت بالایی است و این اهمیت ضرورت حضور پر شور و آگاهانه ملت ایران را دو چندان می کند.

وی با اشاره به سالروز علامه شهادت شهید مرتضی مطهری، ابراز داشت: شهید مطهری نمونه یک انسان فرهیخته، بصیرت و آگاه است، شهید مطهری یک شخصیت انقلابی و اسلامی داشت که تا آخرین نفس و تا آخرین قطره خون برای صیانت از اسلام و انقلاب مبارزه کرد./854/۲۰۳/ب2

ارسال نظرات