۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۵
کد خبر: ۴۹۴۵۵۳
مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان مطرح کرد؛

ضرورت تبیین فرهنگ استفاده از کالای داخلی به منظور حمایت از تولید

مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان با تأکید بر ضرورت تبیین فرهنگ استفاده از تولیدات داخلی کشور برای رونق بخشیدن به اقتصاد، گفت: تبیین فرهنگ استفاده از کالای داخلی به منظور حمایت از تولیدات داخلی و شکوفایی اقتصادی است.
مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام سعید مهدوی، ظهر امروز در برگزاری کارگاه آموزشی «بانوان مدیران هزینه ‌ای خانواده» که در سالن اجتماعات تبلیغات اسلامی لرستان برگزار شد، با اشاره به نامگذاری سال و تأکید رهبری در زمینه توجه به اقتصاد و اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی، گفت: تولید و اشتغال دو مؤلفه مهم در راستای تحقق شعار سال هستند.

وی به نقش زنان در تحقق «اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال» اشاره و عنوان کرد: زنان در زمینه تولید و اشتغال زایی می توانند نقش آفرین باشند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان با تأکید بر ضرورت فراهم کردن زمینه لازم برای تولید، اظهار داشت: تولید موجب اشتغال زایی و کمک به رونق اقتصادی کشور است.

وی استفاده از کالای ایرانی در کشور را امری ضروری برای کمک به اقتصاد کشور عنوان کرد و گفت: فرهنگ سازی این مهم باید به ویژه مورد توجه زنان خانواده قرار گیرد.

حجت الاسلام مهدوی تصریح کرد: تبیین فرهنگ استفاده از کالاهای داخلی افزون بر اینکه موجب حمایت از تولیدات داخلی می شود، در زمینه رونق بخشیدن به تولیدات و ایجاد اشتغال نقش آفرین است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه استفاده از کالای ایرانی از مطالبات رهبر معظم انقلاب است، بیان داشت: باید زمینه لازم برای عملیاتی شدن آن در کشور فراهم شود و همکاری مردم با دولت بسیار مؤثر است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان با اشاره به وضع بیکاری در استان لرستان، یادآور شد: ایجاد اشتغال در این استان ضرورتی انکارناپذیر برای رفع مشکلات بیکاری است.

وی با اشاره به اینکه بیکاری آسیب های اجتماعی فراوانی در پی دارد، گفت: برای مقابله با این آسیبها باید در ایجاد اشتغال گام برداشت و زنان در این زمینه می توانند ایفای نقش کنند.

حجت الاسلام مهدوی اظهار داشت: بانوان با فرهنگ سازی و تربیت نسل جوان در راستای استفاده از تولیدات داخلی نقش مؤثری دارند و با تبیین این مهم می توانند در رونق بخشیدن به تولیدات داخلی نقش آفرین باشند./9459/۲۰۲/ب2

ارسال نظرات