۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۸
کد خبر: ۴۹۴۷۰۰
مديرعامل سازمان آتش‌نشاني قم خبر داد؛

پيش‌بيني تدابير ايمني در محدوده مسجد مقدس جمكران

مديرعامل سازمان آتش‌نشاني و خدمات ايمني شهرداري قم از پيش‌بيني تدابير لازم در تامين ايمني مردم در محدوده مسجد مقدس جمكران در ايام نيمه شعبان خبر داد.
جعفری آتش نشانی

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، عباس جعفري با تاكيد بر ضرورت هماهنگي در اقدامات نيمه شعبان با سازمان آتش‌نشاني، اظهار كرد: حتما نياز است در تجهيز و آماده سازي پاركسوارها و پاركينگ‌ها با كارشناسان آتش‌نشاني هماهنگي شود.

مديرعامل سازمان آتش‌نشاني و خدمات ايمني شهرداري قم با اشاره به برنامه‌ريزي‌هاي صورت گرفته براي خدمات رساني به زائرين و تامين ايمني محدوده مسجد مقدس جمكران، تصريح كرد: امسال تعداد خودروي بيشتري در پاركسوارها و محدوده مسجد مقدس جمكران مستقر خواهند بود.

جعفري با تاكيد بر اينكه نظارت ويژه بر روند تامين ايمني زائرين در ايام نيمه شعبان داريم، گفت: تمام تلاش خود را به كار گرفتيم تا حداقل در هر پاركسوار يك خودروي آتش‌نشاني مستقر باشد.

وي بيان كرد: البته نياز است كه واحدهاي مختلف فعال خدمات رسان در محدوده مسجد مقدس جمكران نيز پيش‌بيني‌هاي لازم را داشته و همكاري مناسبي با نيروها و كارشناسان آتش‌نشاني داشته باشند./۸۷۲/د102/ی

ارسال نظرات