۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۶
کد خبر: ۴۹۴۷۱۲
جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه:

تربیت نیروهای انقلابی و ولایی رمز اقتدار نظام اسلامی است

جانشين نماينده ولي فقيه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامي گفت: مهم­ترین رمز اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی تربیت نیروهای انقلابی و ولایی است.
حجت الاسلام حاجی صادقی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام عبدالله حاجی صادقی، جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، عصر امروز در همايش روز پاسدار كه با حضور كاركنان و خانواده‌های سپاه پاسداران استان در مصلاي امام خميني(ره) بجنورد برگزار شد، اظهار داشت: همت و غيرت مردم ایران به‌ویژه غيورمردان سپاه پاسداران سبب ناتواني دشمن در برابر انقلاب اسلامي شده است.

وي با تأكيد بر اينكه رمز اقتدار نظام اسلامی تربیت نیروهای انقلابی و ولایی است، افزود: نيروهاي انقلابي و ولايي در سايه رهنمودهاي رهبر معظم انقلاب براي حراست از ميهن اسلامي، انقلاب اسلامي و اصول و ارزش‌های والاي اسلامي با جان و دل دفاع می‌کنند.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه با بيان اينكه دشمنان به ناتواني خود در برابر انقلاب اسلامي اذعان دارند، گفت: همت و غيرت غيورمردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامي سبب ناتواني دشمن شده است.

حجت‌الاسلام حاجي صادقي با تبيين شاخص‌های انقلابي گري در اين همايش، اضافه كرد: عده‌ای برای حفظ دین خدا و انقلاب اسلامي، راه، شيوه و منطق امام حسین(ع) را الگوي خود قرار داده و با اهدای جان خود اين مرز و بوم را در برابر تهاجم دشمن حفظ كردند.

وي ادامه داد: نيروهاي انقلابي و ولايي در راستاي رهنمودهاي رهبر معظم انقلاب با الگو قرار دادن امام حسين(ع) و حضرت ابوالفضل العباس(ع) در حفظ و حراست از ارزش‌های اسلامي بدون هيچ چشمداشتي فقط براي رضاي خداوند متعال جان خود را فدا می‌کنند.

حجت‌الاسلام حاجي صادقي تجلی کامل لبیک یا حسین(ع) را حضرت ابوالفضل العباس(ع) دانست و تصريح كرد: اگر دليرمردان سپاه پاسداران الگويي مانند حضرت ابوالفضل العباس(ع) را در زندگي كاري و شخصي خود نداشتند ممكن بود گاهي در دفاع از انقلاب اسلامي و ارزش‌های والاي اسلامي كوتاهي كنند.

وي خاطرنشان كرد: به‌طور يقين الگوهايي كه مردم و به‌ویژه دليرمردان سپاه پاسداران در زندگي خود دارند سبب شده دشمن به‌طور آشكار به ناتواني خود در مقابل ملت ايران اذعان كرده و خود را به اسلحه فريب و نيرنگ مسلح كند.

حجت‌الاسلام حاجي صادقي با بيان اينكه تمام شهدای انقلاب، آرزو داشتند که در راه امام حسین(ع) و حضرت عباس(ع) قرار گیرند، افزود: دشمنان با آگاهي از اينكه عامل پیروزی ملت ایران فرهنگ شهادت و شهادت‌طلبی آنها است با توسل به فريب و نيرنگ تلاش می‌کنند فرهنگ شهادت‌طلبی و ارزش‌های اسلامي را از مسلمانان بگيرند.

وي اضافه كرد: دشمنان در پي آن هستند تا با كمرنگ جلوه دادن ارزش‌های اسلامي و فرهنگ شهادت‌طلبی حمايت مردم را از نظام اسلامي سلب كرده و به اين طريق بتوانند انقلاب اسلامي را مهار كنند.

حجت‌الاسلام حاجي صادقي ادامه داد: در حقيقت اولين و اصلی‌ترین عامل شكست دشمنان در برابر ايران اسلامي رهبر معظم انقلاب هستند كه با درايت و تدبير مثال‌زدنی خود به‌موقع نقشه‌ها و نيرنگ دشمنان را شناخته و گوشزد می‌کنند.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامي تصريح كرد: تفكر ملت ايران هم دومين عامل شكست توطئه دشمنان عليه امنيت و آرامش ايران اسلامي است؛ چراکه ملت هميشه در صحنه ايران هميشه با جان و دل گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب هستند./۲۰۲/۹۳۱۴/ب۱

ارسال نظرات