۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۵
کد خبر: ۴۹۴۷۲۴
مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قم:

حضور مردم در صحنه انقلاب سبب رسوایی دشمنان می شود

حجت الاسلام اکبری با اشاره به تلاش دشمنان برای ‌آسیب زدن به انقلاب تأکید کرد: حضور مردم در صحنه انقلاب سبب رسوایی دشمنان، بدخواهان و زیاده خواهان داخلی و خارجی است.
حجت الاسلام اکبری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید حسن اکبری مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه علی بن ابی طالب(ع) استان قم عصر امروز در دیدار مسؤولان سپاه قم و جمعی از پاسداران با حضرت آیت الله نوری همدانی با تبریک اعیاد شعبانیه تأکید کرد که سیره و روش زندگانی اهل بیت(ع) با سرلوحه کار شیعیان باشد.

وی افزود: باید از خداوند متعال بخواهیم که ما را جزو بهترین شیعیان و خالص ترین رهروان اهل بیت طاهرین(ع) قرار دهد، روز پاسدار و هفته عقیدتی فرصت مناسبی برای تقدیر از پاسداران انقلاب اسلامی است که تمام تلاش خود را برای حفظ عزت و اقتدار نظام انجام می دهند.

حجت الاسلام اکبری با گرامیداشت یاد و خاطره شهید آیت الله مطهری و هفته معلم اظهار داشت: شهید مطهری یکی از شاگردان برومند مکتب اهل بیت(ع) بود که خدمات بسیاری به انقلاب اسلامی و نظام ارائه کرد و در نهایت به دست منافقان به شهادت رسید.

وی با تقدیر از مواضع انقلابی و  بصیرت افزای حضرت آیت الله نوری همدانی ادامه داد: علاقه مندان و شیفتگان انقلاب اسلامی از رهنمودهای این مرجع تقلید بهره مند می شوند و راهنمای مسیر خود در دفاع از ارزش های اسلامی قرار می دهند.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه علی بن ابی طالب(ع) استان قم با بیان این که بیانات و رهنمودهای مراجع باید چراغ راه حرکت افراد باشد، ابراز داشت: حضرت آیت الله نوری همدانی فقیهی مجاهد، مدافع و انقلابی هستند که همواره از آغازین روزهای حرکت انقلابی اسلامی به رهبری امام تا امروز به رهبری رهبر انقلاب همراه، همدل و همگام در صحنه بوده اند.

وی عنوان کرد: انقلاب اسلامی ایران به فرموده بنیانگذار کبیر انقلاب زمینه ساز ظهور امام زمان(عج) است، حضور مردم در صحنه انقلاب سبب رسوایی دشمنان، بدخواهان و زیاده خواهان داخلی و خارجی است./1323/پ۲۰۲/ج۱

ارسال نظرات