۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۱
کد خبر: ۴۹۴۷۶۸
مدیر حوزه‌های علمیه قزوین:

مدیران مدارس ارتباط بیشتری با طلاب داشته باشند

مدیر حوزه علمیه استان قزوین در جمع مدیران مدارس علمیه این استان، گفت: مدیران مدارس باید ارتباط بیشتری با طلاب و نظارت در امور تحصیلی و تهذیبی آنان داشته باشند.
حجت الاسلام عباسی
به گزارش خبرگزاری رسا در قزوین، حجت الاسلام علی عباسی، مدیر حوزه‌های علمیه قزوین، در جمع مدیران مدارس علمیه قزوین با تبریک اعیاد شعبانیه، این ماه را منسوب به پیامبر اکرم(ص) دانست و گفت: ماه شعبان٬ ماه بسيار شريفى بوده و منسوب به پيامبر اكرم(ص) است به همين دليل می‌توان گفت که این ماه دارای فضایل و اهميت فراوان است.

وی افزود: اعمال زيادى در ماه شعبان وارد شده، ولى آنچه از روايات استفاده می‌شود اين است كه بهترين دعاها و ذكرها در اين ماه استغفار است.

مدیر حوزه علمیه استان قزوین تصریح کرد: يكى از كارهايى كه بزرگان و پيشوايان دين در اين ماه انجام مى‌دادند٬ مناجات با خدای متعال بوده و از جمله این مناجاتها٬ مناجات معروف شعبانيه است كه اميرالمؤمنين(ع) و دیگر ائمه(ع) در ماه شعبان مى‌خواندند.

وی اظهار کرد: روزه گرفتن یکی از اعمال عبادی ارزشمند، خصوصا در برخی ماه‌ها از جمله ماه شعبان است، به‌طوری که امام صادق(ع) می‌فرمایند کسی که سه روز از این ماه را روزه بگیرد، خداوند را در عرش بهشتی زیارت خواهد کرد.

حجت الاسلام عباسی در پایان بر ارتباط بیشتر مدیران مدارس با طلاب تاکید کرد و گفت: مدیران مدارس علمیه تلاش داشته باشند که ارتباط بیشتری با طلاب و نظارت در امور تحصیلی و تهذیبی داشته باشند./955/۱۰۲/ب2

ارسال نظرات