۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۳
کد خبر: ۴۹۴۸۳۷
نماینده مجلس شورای اسلامی:

مردم از دولت اقدام عملی می خواهند، نه حرف

حجت الاسلام عبادی گفت: مردم امروز تنها اقدام عملی از دولت می خواهند، مردم جمله «ما چنین خواهیم کرد» را بارها شنیده اند ولی متاسفانه کاری صورت نگرفته است.
حجت الاسلام سید محمدباقر عبادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام سید محمدباقر عبادی، نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی ظهر امروز در نشست خبری، اظهار داشت: دو بانده شدن محور بیرجند _ قاین یکی از مهم ترین مطالبات مردم خراسان جنوبی است.

وی گفت: با پیگیری های متعدد نمایندگان استان تمام جاده بیرجند _ قاین به مناقصه گذاشته شده است و وزارت راه نیز قول داده که هیچ گونه محدودیت اعتباری برای این پروژه وجود ندارد، این اقدام محصول کمپین های مردمی و مصاحبه های نمایندگان بوده است.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی افزایش پروازها را یکی از دیگر نیازهای مهم استان دانست و افزود: با قول های دولت مقرر شده 3 پرواز تهران _ بیرجند و یک پرواز بیرجند _ کیش اضافه شود.

دولت یازدهم نسبت به راه آهن خراسان جنوبی کوتاهی کرده است

حجت الاسلام عبادی با بیان اینکه بنده هرگز به وعده های دولت اعتماد ندارم، تصریح کرد: دولت یازدهم نسبت به راه آهن استان کوتاهی کرده و تاکنون اقدام عملی در این رابطه انجام نداده است.

وی با بیان اینکه بنده به عنوان نماینده مردم از وزارت راه و دولت رضایت ندارم، ادامه داد: خراسان جنوبی استانی معدن خیز است و از رو خط ریل برای این استان مهم می باشد، تا ریل نباشد معادن نهبندان، سربیشه و بیرجند رونق پیدا نمی کند.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: آقای روحانی در سفر دوم خود به استان هیچ کاری برای راه آهن استان انجام نداد و به راه آهن بی توجهی کرد.

حجت الاسلام عبادی با بیان اینکه دولت یازدهم به شرق کشور بی توجهی کرده است، اظهار کرد: دولت نسبت به آب استان نیز کم کاری کرد، در سال گذشته یک شرکت خارجی برای راه اندازی تصفیه خانه برای تصفیه آب دریای عمان وارد عمل شد ولی به علت عدم پشتوانه دولت این پروژه ناقص رها شده است.

وی افزود: برای استان هیچ اولویتی به اندازه انتقال آب مهم نیست اما بنده متاسفانه هیچ چشم اندازی برای انتقال آب به استان مشاهده نمی کنم، تا دولت اهتمامی نداشته باشد این به راحتی قابل انجام نیست.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: در دولت یازدهم به خراسان جنوبی کم توجهی شده است و امید داریم کاندیداهای ریاست جمهوری تکلیف خود را در استان روشن کنند هر چند تکلیف دولت یازدهم با بی مهری به استان روشن است.

حجت الاسلام عبادی عنوان کرد: تمامی سخنان آقای استاندار در مورد طرح انتقال آب به استان انتخاباتی است و این سخنان وی تناقض دارد و هیچ گونه صحتی ندارد، یقین بدانید اگر در مورد این پروژه کاری شده بود آقای روحانی با سفر به استان کلنگ این پروژه را به زمین می زد.

با برخی حرف ها؛ داغ مردم از بی مهری دولت ترمیم نمی شود

وی بیان کرد: در 4 سال گذشته صحبتی از این موضوعات نبود اما در آستانه انتخابات این حرف ها زده می شود، با این حرف ها؛ داغ مردم از بی مهری دولت ترمیم نمی شود.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم امروز تنها اقدام عملی از دولت می خواهند، مردم جمله «ما چنین خواهیم کرد» را بارها شنیده اند ولی متاسفانه کاری صورت نگرفته است.

حجت الاسلام عبادی با بیان اینکه بنده به عنوان نماینده مردم با هیچ فردی رودربایستی ندارم، تصریح کرد: وزیر کشور حرف های زیادی زده اما هیچ کدام از این حرف ها عملیاتی نشده است، وزیر کشور گفتند استاندار نباید در اینجا به کار سیاسی بپردازد ولی در استان ما جز کار سیاسی از استاندار چیزی دیگری ندیدیم و کار عمرانی در این استان مشاهده نکردیم.

وی ادامه داد: وزیر کشور گفت آمادگی داریم هر ماه با مجمع نمایندگان استان جلسه بگذاریم و از همان ابتدا نیز مجمع نمایندگان استان برای زمان بندی این جلسات به وزارت کشور نامه ای رسمی نوشته است اما تاکنون جوابی از وزارت کشور دریافت نشده و حتی یک جلسه هم برای توسعه استان گذاشته نشده است، آیا جایگاه وزیر کشور اقتضا می کند که حرف بزند ولی عمل نکند؟ این گونه حرف ها که پشتوانه ای ندارد مورد بی اعتمادی مردم می شود./201/880/ب1

ارسال نظرات