۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۵
کد خبر: ۴۹۴۸۵۳
آیت الله علما:

حفظ شعائر دینی موجب ناامیدی دشمنان اسلام است

آیت الله علما با اشاره به اینکه حفظ شعائر دینی موجب ناامیدی دشمنان اسلام است، گفت: تلاش دشمنان برای مقابله با اسلام، ترس و وحشت آنها را از گسترش این دین الهی نشان می دهد.
آیت الله علما آیت الله علما آیت الله علما آیت الله علما آیت الله علما آیت الله علما آیت الله علما آیت الله علما آیت الله علما آیت الله علما آیت الله علما

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه ظهر امروز در نشست ستاد ایام شعبانیه استان کرمانشاه، ابراز داشت: ایام گرانقدری همچون شعبان است که اسلام را زنده نگه داشته است.

امام جمعه کرمانشاه اظهار داشت: حفظ شعائر دینی موجب ناامیدی دشمنان اسلام است، زیرا آنها به خوبی به این امر واقف هستند که توانایی مقابله با دین مبین اسلام را ندارند.

وی خاطرنشان کرد: وجود ایامی چون نیمه شعبان و تاسوعا و عاشورا دشمنان را در مقابل اسلام به زانو درآورده است تا جایی که خود آنها معترف هستند تا زمانی که این ایام مورد توجه مسلمانان است، کاری در مقابل مسلمانان از پیش نخواهند برد.

آیت الله علما مطرح کرد: باید این ایام با شکوهتر و پرقدرت تر برگزار شود تا دشمنان بیش از پیش به عجز و ناتوانی خود آگاه شوند، ستاد ایام شعبانیه نیز به همین منظور تشکیل شده است.

وی در ادامه اظهار داشت: امروز دشمنان اسلام کمر به مبارزه با اسلام بسته اند و از هر راهی برای ضربه زدن به دین مبین اسلام بهره می گیرند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه افزود: تلاش دشمنان برای مقابله با اسلام، ترس و وحشت آنها را از گسترش این دین الهی نشان می دهد.

آیت الله علما در پایان بیان داشت: باید با تمام قدرت در مقابل هجمه های دشمنان ایستادگی کرد تا روز به روز شاهد اقتدار بیشتر اسلام و مسلمانان باشیم و قطعا خداوند متعال نیز در این راه یاری گر مسلمانان خواهد بود./857/۲۰۲/ب2

ارسال نظرات