۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۸
کد خبر: ۴۹۴۸۶۱
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری مطرح کرد؛

درک درست حقیقت و عمق انقلاب مهم‌‌ترین شاخصه کاندیدای اصلح

امام جمعه شهرکرد گفت: برای ریاست جمهوری کسی را انتخاب کنیم که حقیقت و عمق انقلاب را درک کرده و دچار اشتباهات محاسباتی نشود، راه را غلط نرود، به بیرون دل نبندد و ظرفیت های داخل را فراموش نکند.
امام جمعه شهرکرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، ظهر امروز در مراسم به اهتزاز درآوردن پرچم متبرک کربلا در شهرکرد که به مناسبت روز جانباز برگزار شد، با تبریک سالروز ولادت حضرت ابوالفضل(ع) و روز جانباز، گفت: برافراشته شدن این پرچم مقدس جاودانه ماندن یاد و نام حضرت قمر بنی هاشم(ع) در استان چهارمحال و بختیاری است.

وی تصریح کرد: همه کشور و استان باید بدانند که چهارمحال و بختیاری به سبب داشتن سپاه و بسیجی دلیر و تیپ همیشه سرافراز به خود می بالد و میدان قمر بنی هاشم نیز نمودار و شاخصی از این قهرمانی هاست.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام با بیان اینکه تمام اقوام و طوایف و همه مردان و زنان استان به حضرت قمر بنی هاشم(ع) می بالند، اظهار کرد: این بالندگی از عظمت حضرت عباس و افتخار ائمه اطهار به ایشان نشأت می گیرد.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه حضرت عباس(ع) دارای ایمان، عبودیت، نافذالبصیره و دل روشن بود، افزود: ایشان راه درست را به خوبی شناخت و فتنه ها او را در خود غرق نکرد و مجذوب ثروت دنیا نشد.

وی با تأکید بر اینکه جامعه امروز نیازمند استقامت ابوالفضلی است، خاطرنشان کرد: متأسفانه امروز از داخل و خارج می کوشند تا پرچم انقلاب را پایین آورده و کمرنگ کنند که به لطف الهی و با استقامت مردم راه به جایی نخواهند برد.

امام جمعه شهرکرد با بیان اینکه مردم استقامت و ولایتمداری خود را در همه صحنه ها به خوبی نشان داده اند، گفت: انتخابات، حماسه ۹ دی، روز جهانی قدس و راهپیمایی ۲۲ بهمن نمونه هایی از این حماسه هاست و ان شاءالله در ۲۹ اردیبهشت نیز ملت ایران حماسه ای جدید رقم خواهند زد.

رییس شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه حضور در انتخابات نشان خواهد داد که ما ابوالفضلی هستیم و اجازه نخواهیم داد ولی امرمان تنها بماند، افزود: رهبر انقلاب امروز از برخی ها که نمی خواهند راه انقلاب را درست بپیمایند دل نگران است و آنها همان کسانی هستند که امنیت را در پی مذاکرات و نه رشادت شهدا و مردان و زنان این کشور می دانند.

امام جمعه شهرکرد اظهار کرد: برای ریاست جمهوری کسی را انتخاب کنید که حقیقت و عمق انقلاب را درک کرده و دچار اشتباهات محاسباتی نشود، راه را غلط نرود، به بیرون دل نبندد و ظرفیت های داخل را فراموش نکند.

رییس استانی حوزه علمیه خواهران چهارمحال و بختیاری در پایان تصریح کرد: در انتخاب فرد اصلح مراقب باشیم و با تصمیمی درست ماندگاری مان را پای پرچم قمر بنی هاشم محکم نشان دهیم./202/9457/ب1

ارسال نظرات