۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۷
کد خبر: ۴۹۴۹۷۹
آیت الله نعیم آبادی:

استقلال و عزت ایران از حماسه دفاع مقدس سرچشمه می گیرد

 نماینده ولی فقیه در هرمزگان گفت: استقلال طلبی و عزت و سربلندی امروز و فردای ما از حماسه ایثار و فداکاری شهدا، جانبازان و آزادگان و ایثارگران دوران دفاع مقدس سرچشمه می گیرد.
آیت الله غلامعلی نعیم آبادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در هرمزگان، آیت الله غلامعلی نعیم آبادی بعدازظهر امروز در گلزار شهدای بندرعباس با تبریک مناسبت های ماه شعبان به همه جانبازان و خانواده های ایثارگر، گفت: جانبازان عزیز ایران اسلامی مایه افتخار و مباهات جامعه ما هستند و تجلیل از این عزیزان کمترین کاری است که مسئولان نظام در قدردانی و رفع مشکلات شما سندهای ایثار و شهیدان زنده این مملکت انجام می دهند.

وی در ادامه افزود: شما پرچمداران به حق حضرت ابوالفضل العباس (ع) هستید و در زنده نگه داشتن و پیروی از دستاوردهای این انقلاب همیشه پیشقدم بوده اید. 

امام جمعه بندرعباس تصریح کرد: جانبازان ایران اسلامی مایه افتخار و مباهات جامعه ما هستند و خدمت به این قشر وظیفه افتخار آفرینی برای مسؤولان است. 

آیت الله نعیم آبادی، خطاب به جانبازان گفت: شما پرچمداران به حق حضرت ابوالفضل العباس (ع) هستید و در زنده نگه داشتن و پیروی از دستاوردهای این انقلاب همیشه پیشقدم بوده اید. 

وی گفت: شما جانبازان اسطوره های ماندگار کشور اسلامی ایران هستید و به برکت ایثارگری و جانفشانی شما عزیزان است که میهن مان دارای امنیت و آرامش و اقتدار شده است. 

نماینده ولی فقیه در هرمزگان با اهمیت خواندن کار عظیم جانبازان انقلاب اسلامی تصریح کرد: شما جانبازان که در پیروی از پیر جماران امام خمینی(ره) در راه دفاع از این سرزمین مقدس بپا خاستید و به درجه جانبازی رسیدید، ملت بزرگوار ایران همیشه قدردان شما خواهند بود و تا ابد به شما افتخار خواهند کرد. 

آیت الله نعیم آبادی با یاد آوری رشادت های رزمندگان و ایثارگران در دفاع مقدس تصریح کرد: استقلال طلبی و عزت و سربلندی امروز و فردای ما از حماسه ایثار و فداکاری شهدا، جانبازان و آزادگان و ایثار گران دوران دفاع مقدس سرچشمه می گیرد و دفاع مقدس ملت ایران برگرفته از عاشورا بود و رزمندگان ما ادامه دهنده نهضت حسینی بودند.

وی با بیان اینکه آرامش امروز کشور مدیون خون شهدا و رشادتهای رزمندگان است، بر قدردانی از خانواده های شهدا و جانبازان که یادگار دوران هشت سال دفاع مقدس هستند تاکید کرد.

امام جمعه بندرعباس تصریح کرد: در مورد انتخاب افراد هیچ نظری نمی دهم، مردم خودشان باید در انتخابات، فرد اصلح را انتخاب کنند، از روزی که به سمت امام جمعه انتخاب شدم تا کنون هیچ کس را معرفی نکردم و نخواهم کرد، چرا که مردم خودشان فهیم و آگاه هستند و قطعا بر اساس آگاهی و بصیرت فرد اصلح را انتخاب می کنند.

آیت الله نعیم آبادی ادامه داد: رأی، تنها کاغذ در صندوق آراء انداختن نیست، حضور در پای صندوق رأی باید با شناخت کافی از کاندیداها باشد چرا که سرنوشت مملکت به همین کاغذهای رأی بستگی دارد./202/851/ب1

ارسال نظرات