۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۵
کد خبر: ۴۹۴۹۸۳
میتینگ انتخاباتی اصلاح‌طلبان در تبریز؛

استندآپ رییس سازمان خصوصی‌سازی برای دولت روحانی

پوری‌حسینی که رییس ستاد انتخابات روحانی در آذربایجان‌شرقی را نیز بر عهده دارد، در جمع اصلاح‌طلبان تبریز گفت: دلواپسان نگذاشته‌اند به نقطه مطلوب برسیم.
پوری حسینی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، پوری‌حسینی، رییس سازمان خصوصی‌سازی کشور و رییس ستاد روحانی در آذربایجان‌شرقی در همایش حامیان اصلاح‌طلب تبریز در حمایت از حسن روحانی که در تالار اجتماعات پتروشیمی تبریز برگزار شد، اظهار داشت: کشتی طوفان زده کشور و فضای امنیتی سال 92 با پیروزی روحانی در انتخابات به ساحل امن رسید.

وی خاطرنشان کرد: لحظه‌ای غفلت در آن دوران کشور را به ورطه‌ای سقوط می کشاند، به یاد بیاورید آن فرد را که رییس دولت بود و وقتی در سازمان ملل سخنرانی می‌کرد، نمایندگان دیگر کشورها سالن را ترک می کردند، هیچ تبادلی با کشورها نداشتیم و نفت را در برابر کالا می فروختیم.

در فضایی قرار گرفته بودیم که تا چند ماه آینده مشکل شدید برای مایحتاج عمومی داشتیم، وقتی روحانی مملکت را تحویل گرفت برای کمتر از هفت روز گندم ذخیره شده داشتیم، به عبارت دیگر مملکتی ویران و شخم زده شده را تحویل روحانی دادند.

 آن سال‌ها دورانی بود که بی اعتمادی میان مردم و حکومت وجود داشت، خیلی از آن صحنه‌های تاریک با تدبیر و امید دولتمردان دولت یازدهم برطرف شد و به سمت آبادانی حرکت کرده ایم. به یقین ادامه این مسیر به نفع ملت و کشور خواهد بود.

رییس ستاد انتخاباتی روحانی در آذربایجان‌شرقیدر بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برخی اظهارات نامزدهای انتخاباتی در مناظره های تلویزیونی اظهار داشت: اینگونه نیست که مردم را به چالش میان دنیا و آخرت بکشانیم، ما معتقدیم برای نجات اقتصاد کشور کارآمدتر از طرف مقابل هستیم، فکر نکنید که آنها یارانه‌ده هستند و ما نیستیم، بحث نحوه دادن یارانه است.

پوری حسینی ادامه داد: عده ای دوست دارند مردم حقیر و مستضعف باقی بمانند و در ایام انتخابات گوش به فرمان باشند، معتقدیم باید برای تولید و صادرات یارانه دهیم، آیا خوب است که مردم مانند گداها دست درازکنند؟ نمی خواهیم در کشور گداپروری کنیم، می خواهیم مردم با عزت زندگی کنند و از محل درآوردن نان حلال نان بخورند.

 در 16 روز باقی مانده به آمارها و اطلاعات و مباحث بیشتر توجه کنید، اکنون نوبت شعور انتخاباتی است، متأسفانه دلواپسان نگذاشته‌اند به نقطه مطلوب برسیم دولت برای برجام بسیار زحمت کشید، اما تلاش بیشترش صرف قانع کردن دلواپسان داخلی شد.

 دلواپسان به گونه ای رفتار می کنند که برجام علیه کشور بوده است، در حالی که آمریکایی اذعان می کنند برجام بدترین قرارداد آمریکا با یک کشور خارجی بوده است؛ باید تک تک خانه ها بزنید و گوش‌زد کنید تا مردم انتخاب اصلح داشته باشند؛ تلاش کنید اقدامات ریشه‌دار دولت را به گوش همگان برسانید.

گفتنی است، این همایش که با حضور چهره‌های مختلف اصلاح‌طلب استان همراه بود، با سخنرانی مسؤولان حزب اتحاد ملت ایران اسلامی و راکعی نماینده مجلس پیگیری در حال پیگیری است./935/۲۰۲/ص

 

ارسال نظرات