۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۱
کد خبر: ۴۹۴۹۹۶
مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان سیستان و بلوچستان:

شهید مطهری مظهر و سمبل فرهنگ اصیل اسلامی است

حجت الاسلام طهرانی‌زاده از شهید مطهری به عنوان یکی از بارزترین و شناخته شده ترین افراد که سمبل فرهنگ اصیل اسلامی است نام برد و گفت: نظرات و آرای این شهید آموزنده و بر مبنای بنیان‌های اعتقادی، دینی، اخلاقی و اجتماعی است.
حجت الاسلام علی‌نقی طهرانی زاده، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، حجت الاسلام علی‌نقی طهرانی‌زاده، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان سیستان و بلوچستان ظهر امروز در نشست خبری که به مناسبت گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در مهمانسرای سپاه سلمان برگزار شد با تبریک اعیاد شعبانیه، گفت: شهادت فرد برجسته‌ای مانند استاد مطهری در سپاه به منظور استفاده بهینه و معنویت افزایی حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه و الگوپذیری از ایشان مغتنم شمرده شده است.

حجت الاسلام طهرانی‌زاده از شهید مطهری به عنوان یکی از بارزترین و شناخته شده ترین افراد که سمبل فرهنگ اصیل است نام برد و تصریح کرد: این شهید شخصیتی داشت که با قلم و بیان خود صاحب نظر بوده و نظرات و آرای او آموزنده و بر مبنای بنیان‌های اعتقادی، دینی، اخلاقی و اجتماعی است؛ وی بهترین و والاترین ظرفیت فکری و اندیشه ای بود.

وی با تأکید بر اینکه پاسدار فردی است که برای جهاد همه جانبه در راه خدا و نگهداری از انقلاب اسلامی با داشتن بصیرت و معنویت گام بر می‌دارد اظهار داشت: پاسدار اعتقاد به مبانی دینی و اسلامی دارد، امر ولی فقیه را سرلوحه قرار می‌دهد و اعتقاد و التزام عملی به ارزش های اسلامی دارد.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: سپاه نیروی ارزشی است که فرامین رهبر معظم انقلاب و نظراتش را بر همه ترجیح می دهد و بازوی پر توان ولی فقیه در حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

وی افزود: باید یک پاسدار تمام جناح‌های سیاسی را بشناسد و بداند که اصل کار و خدمت سپاه حفظ دستاوردهای انقلاب بوده و در راستای شناخت نیروها باید گام بردارد.

حجت الاسلام طهرانی‌زاده انقلاب را انقلابی قرآنی دانست و اظهار داشت: انقلاب ریشه در قرآن دارد و سپاه نیز حیات طیبه است، استکبارستیز است و در حوزه نمایندگی ولی فقیه افراد با افکار ناب اسلام محمدی تربیت می شوند.

وی توفیقات سپاه را مدیون انجام کارهای عقیدتی برشمرد و اذعان کرد: تمامی مؤلفه های قدرتی سپاه آموزش‌های عقیدتی است و در حوزه نمایندگی افراد به گونه ای تربیت می شوند که اندیشه هایشان سرشار از مسائل معنوی است و بهترین سلاح برای فرد مومن هم معنویت است./۸۳۱/۲۰۳/ب۲

ارسال نظرات