۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۱:۱۳
کد خبر: ۴۹۵۰۲۳
جانشین رییس سازمان اردویی بسیج:

فردی را انتخاب کنیم که روحیه انقلابی داشته باشد

سرهنگ پوری گفت: مدیرانی امروز باید در عرصه‌های مدیریتی به ویژه در عرصه ریاست جمهوری انتخاب شوند که با یک روحیه انقلابی و جهادی کار را جلو ببرند.
سرهنگ علی پوری

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از ستاد مرکزی راهیان نور کشور، سرهنگ علی پوری جانشین رییس سازمان اردویی بسیج با بیان اینکه انتخابات ریاست جمهوری در کشور نشان دهنده این است که قدرت اصلی در کشور را مردم تعیین می کنند، گفت: این مردم هستند که سرنوشت کشورمان را رقم می زنند و نیاز است که کاندیداهای ریاست جمهوری وعده ای بدهند که می توانند به آن عمل کنند.
 
وی ادامه داد: مدیرانی امروز باید در عرصه‌های مدیریتی به ویژه در عرصه ریاست جمهوری انتخاب شوند که با یک روحیه انقلابی و جهادی کار را جلو ببرند.
 
سرهنگ پوری خاطر نشان کرد: کشورمان نیاز به مدیرانی دارد که برای پیش بردن انقلاب اسلامی و رفع مشکلات مردم آسایش نداشته باشند و مهمترین حربه‌ای که دشمن برای زمین‌گیر کردن انقلاب اسلامی و نظام استفاده می‌کند، فشار اقتصادی است و قطعا امروز باید کسی به عنوان رئیس جمهور انتخاب شود که توان مدیریت اقتصادی کشور را داشته باشد.
 
جانشین رییس سازمان اردویی بسیج در پایان گفت: باید با دقت برای انتخاب اصلح همه توجه خود را به شاخص ها داشته باشیم و فردی اصلح را انتخاب کنیم./۸۷۲/د
۱۰۲/ج

 

ارسال نظرات