۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۱
کد خبر: ۴۹۵۰۲۶
عضو شورای استانی حوزه علمیه آذربایجان شرقی:

ولایتمداری یکی از معیارهای مهم و اساسی انتخاب فرد اصلح است

حجت الاسلام محمدزاده با بیان اینکه یکی از معیارهای مهم و اساسی انتخاب فرد اصلح ولایت‌مداری است، گفت: از ویژگی‌های مهم دیگر در انتخاب فرد اصلح انتخاب یک فرد انقلابی برای تشکیل یک دولت انقلابی است.
حجت الاسلام محمدزاده، امام جمعه شبستر

حجت الاسلام سیفعلی محمدزاده، عضو شورای استانی حوزه علمیه آذربایجان شرقی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، با اشاره به انتخابات پیش رو، اظهار داشت: شرکت در انتخابات وظیفه همگانی بوده و همه افرادی که به سن قانونی رسیده اند باید در انتخابات شرکت کرده و  افراد اصلح را انتخاب کنند.

وی با تأکید بر انتخاب اصلح بر اساس معیارهای اصلحیت، خاطرنشان کرد: مردم باید با دقت در برنامه‌ کاندیداهای انتخابات، اصلح را انتخاب کنند و برای اینکه دولت و شورای خوبی داشته باشیم باید در انتخابات افرادی مؤمن، شجاع، مدیر، مدبر و نترس را انتخاب کنیم.

عضو شورای استانی حوزه علمیه آذربایجان شرقی با بیان اینکه یکی از معیارهای مهم و اساسی انتخاب فرد اصلح ولایت‌مداری و تبعیت از فرمان رهبری است، گفت: از ویژگی‌های مهم دیگر در انتخاب فرد اصلح انتخاب یک فرد انقلابی برای تشکیل یک دولت انقلابی است تا در سایه آن مشکلات اقتصادی کشور رفع شود.

وی با تأکید بر توجه کاندیداها به مسأله عدالت اجتماعی، خاطرنشان کرد: اگر عدالت اجتماعی اجرا شود بسیاری از مشکلات در جامعه حل خواهد شد، بنابراین لازم است که در انتخاب افراد به ملاک توانایی در تحقق عدالت اجتماعی از سوی کاندیداها توجه داشته باشیم.

امام جمعه شبستر همچنین با محکومیت توهین به امام رضا(ع) در برنامه یکی از کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری در استان ایلام، تصریح کرد: باید اخلاق انتخاباتی را در جامعه رعایت کرد، نباید اجازه دهیم که به مقدسات‌مان توهین شود، امام رضا نور چشم مردم ایران اسلامی است.

وی با اشاره به مشکل بیکاری در جوانان، خاطرنشان کرد: بنده به نوبه خودم از جوانان بیکار عذرخواهی می کنم، مسؤولان به جای بهانه تراشی باید از جوانانی که بیکار هستند عذرخواهی کنند و به فکر اشتغال آنان باشند، مردم نیز باید کسانی را انتخاب کنند که توانایی رفع مشکلاتی چون بیکاری را داشته باشند.

حجت الاسلام محمدزاده خاطرنشان کرد: قبول داریم در بحث اشتغال اقداماتی صورت گرفته است، اما باید  پرسید چقدر اشتغال در جامعه ایجاد شد و چه مقدار نان در سفره  فقرا گذاشته شده است، مردم آیا به نشاط رسیده اند و آیا امید در میان مردم افزایش پیدا کرده است./۸۵۴/۳۰۲/ب2

ارسال نظرات