۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۱
کد خبر: ۴۹۵۰۳۶
عضو شورای استانی حوزه علمیه آذربایجان شرقی:

مردم دولتی انقلابی، نترس و کارآمد را انتخاب کنند

حجت الاسلام حاجی زاده با بیان اینکه انتخاب یک دولت قوی منوط به بصیرت و آگاهی مردم است، گفت: مردم باید دولتی انقلابی، نترس، قوی و کارآمد را انتخاب کنند.
حجت الاسلام حاجی زاده، اهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام جواد حاجی‌زاده، عضو شورای استانی حوزه علمیه آذربایجان شرقی عصر امروز در جشن بزرگ کارگری و تجلیل از کارگران نمونه واحدهای کارگری و فعالان نمونه زنان سرپرست خانوار در عرصه مشاغل خانگی شهرستان اهر، اظهار داشت: در اسلام کار یک عبادت است.

وی با بیان اینکه تحقق اقتصاد مقاومتی تحریم‌ها را در هم خواهد شکست، تصریح کرد: کسی که سکان دولت دوازدهم را به دست خواهد گرفت باید با حمایت از تولید و اشتغال و رفع بیکاری جوانان در مسیر تحقق اقتصاد مقاومتی گام بردارد، امروز همه مردم از معضل بیکاری جوانان رنج می برند.

عضو شورای استانی حوزه علمیه آذربایجان شرقی با تأکید بر انتخاب یک دولت انقلابی، نترس، قوی و کارآمد، ابراز داشت: انتخاب یک دولت قوی منوط به بصیرت و آگاهی مردم است، در کنار این بصیرت و شناخت، لازم است در انتخابات اردیبهشت ماه حضور حداکثری را مورد توجه قرار دهیم که سبب امنیت کشور خواهد شد.

وی با بیان اینکه استکبار جهانی در تلاش است تا از طریق تحریم‌ها ایستادگی و اقتدار ملت ایران را در هم بشکنند، گفت: نباید دولتی انتخاب کنیم که نگاهش به بیرون از مرزها باشد، اگر اقتصاد مقاومتی را در کشور محقق کنیم حربه تحریم‌ها در هم خواهد شکست.

حجت الاسلام حاجی زاده در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به امنیت و اقتدار امروز کشور، ابراز داشت: امنیت امروز را مدیون خون شهیدان و ولایت فقیه هستیم، امروز که دشمن جرأت حمله به ایران اسلامی را ندارد به برکت تجربیات دفاع مقدس و اقتداری است که مدیون شهدا و جانبازان هستیم.

وی با تأکید بر مسأله بصیرت و شناخت، خاطرنشان کرد: اگر انسان عابد و متدین باشد ولی بصیرت نداشته باشد نه تنها خود را گمراه خواهد کرد، ممکن است دیگران را نیز به سمت گمراهی بکشاند، بنابراین انسان باید عمق دید و شناخت داشته باشد تا در مسیر انحرافی قرار نگیرد./854/۲۰۳/ب۲

ارسال نظرات