۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۴
کد خبر: ۴۹۵۱۱۶
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

معلمان فرهنگ الهی را در جامعه پیاده کنند

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه معلمان می توانند با یک جمله در انسان تاثیر بگذارند، گفت: معلمان و فرهنگیان باید تلاش کنند تا فرهنگ الهی در جامعه پیاده شود.
عبادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ظهر امروز در دیدار رییس و کارکنان دانشگاه فرهنگیان خراسان جنوبی اظهار داشت: انسان در مقابل خدمتی که از جامعه دریافت می کند باید خدمت رسان خوبی نیز به جامعه باشد.

وی مسؤولیت معلمان در جامعه را بزرگ و خطیر دانست و گفت: خدمت رسانی انسان ها به جامعه در یک سطح نیست، برخی کارها با جمادات، نباتات و حیوانات است که اگر در کارشان خوب و یا بد عمل کنند نتیجه آن این می شود که محصول جماد، نبات و حیوان به حد مطلوبی برسد و یا ضایع شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه به تعبیر قرآن کریم اگر انسان از نظر عقیده، ایمان، اخلاق، فکر و اندیشه احیا شود این دیگر یک آدم نیست بلکه یک عالم است، افزود: اگر کسی در جوامع یک نفر را گمراه کند گویا عالم را گمراه کرده اما اگر انسانی از نظر فکر و اندیشه احیا شود گویا تمام عالم احیا شده است.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی معلم واقعی را خدا دانست و تصریح کرد: در سیستم تشریحی خدا این انبیا و اولیای الهی هستند که تعلیمات الهی را به بندگان آموختند و تعلیمات انبیا از سوی علما و انسان های با ایمان وارد جامعه می شود.

وی ادامه داد: دنیا منتظر معلمانی مانند شهید مطهری ها است تا در جهت تعلیم الهی و انبیا و علمای متعهد گام بردارد، معلمی یکی از بالاترین شغل هاست و به همین دلیل آنچه انجام وظیفه می کنند اجر و ارزش آن سرلوحه تمام اجر و ارزش ها است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه معلمان می توانند با یک جمله در انسان تاثیر بگذارند، خاطرنشان کرد: معلمان و فرهنگیان باید تلاش کنند تا فرهنگ الهی در جامعه پیاده شود./202/880/ب1

ارسال نظرات