۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۹
کد خبر: ۴۹۵۱۵۵

نشست پایانی «اسلام، علوم اجتماعی و جنسیت» برگزار می‌شود

مدیر گروه آموزشی مطالعات اسلامی زنان جامعه‌الزهرا(س) از برگزاری آخرین نشست از سلسله‌نشست‌های «اسلام، علوم اجتماعی و جنسیت» خبر داد.
اسلام علوم اجتماعی جنسیت

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی و بین‌الملل جامعه الزهرا(س)، زهرا امین مجد، مدیر گروه آموزشی مطالعات اسلامی زنان جامعه‌الزهرا(س)با اعلام این خبر گفت: آخرین نشست از سلسله‌نشست‌های «اسلام، علوم اجتماعی و جنسیت» به همت گروه علمی مطالعات اسلامی زنان جامعه‌الزهرا(س) و با همکاری انجمن مطالعات اجتماعی حوزه علمیه و انجمن علمی پژوهشی مطالعات زن و خانواده معاونت پژوهش برگزار می‌شود.

وی افزود: تا کنون، شش نشست از سلسله‌نشست‌های «اسلام، علوم اجتماعی و جنسیت» در جامعه‌الزهرا‌(س) برگزار شده است و در این نشست‌ها، موضوعاتی چون«تبیین مقدمات نظری مفهوم‌شناسی علوم انسانی اسلامی» و «امکان‌سنجی علوم اجتماعی اسلامی» مورد بررسی قرار گرفته است و سپس در نگاهی تطبیقی، تفاوت‌های علوم و مطالعات اجتماعی مدرن و اسلامی تبیین شده و در گام نهایی، مسائل جنسیتی این عرصه مورد خوانش و بررسی قرار می‌گیرد.

مدیر گروه آموزشی مطالعات اسلامی زنان جامعه‌الزهرا(س) ادامه داد: در این نشست، حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین دکتر «زیبایی نژاد»، رییس مرکز مطالعات و تحقیقات زنان به سخنرانی می‌پردازد.

خانم امین یادآورشد: این نشست روز پنج‌شنبه ۱۴ اردیبهشت‌ماه ساعت ۸ الی ۱۰ در آمفی‌تئاتر طبقه سوم ساختمان شهید بهشتی(ره) واقع در آموزشگاه امام رضا(علیه‌السلام) برگزار می‌شود./968/د۱۰۲/ی

ارسال نظرات