۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۱
کد خبر: ۴۹۵۱۹۵
نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری:

اولویت دولت جدید رفع محرومیت ها و خدمت به مردم باشد

حجت الاسلام و المسلمین فرحانی با اشاره به اینکه ولایتمداری و انقلابی بودن ملاک مردم برای انتخاب است، گفت: نامزدها در مناظرات ارزش های اسلامی و انقلابی را حفظ کنند و دولت جدید رفع محرومیت ها و خدمت به مردم را اولویت کارها قرار دهد.
حجت الاسلام والمسلمین فرحانی

حجت الاسلام و المسلمین عبدالکریم فرحانی، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به تلاش های صورت گرفته برای شور انتخاباتی میان مردم اظهار داشت: حضور حداکثری مردم در انتخابات به عنوان ضامنان امنیت کشور مانع از آمدن سایه شوم جنگ بر کشور است.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری بیعت محکم مردم با رهبر معظم انقلاب و ولایت را ضامن امنیت، ارتقاء، رشد و خنثی سازی تهدیدهای دشمنان بیان کرد و افزود: تلاش برای بالا بردن حضور مردم در صحنه انتخابات اقدامی ارزشمند است اما باید ارزش های اسلامی، انقلابی و خطوطی که در سخنان رهبر معظم انقلاب وجود دارد، از سوی نامزدهای انتخاباتی رعایت شود.

این مقام مسؤول حضور نامزدهای پوششی و تضییع وقت ملت را اقدامی نادرست دانست و تصریح کرد: از کسی که برای خدمت به مردم و انقلاب اسلامی و ولایت حضور یابد، استقبال می کنیم اما در غیر این صورت چنین حرکت هایی نکوهیده است.

حجت الاسلام و المسلمین فرحانی با اشاره به اینکه مردم تقاضای رعایت اخلاق اسلامی و انتخاباتی را دارا هستند، ابراز داشت: مردم در نامزدی قشر روحانیت برای مقام ریاست جمهوری کشوری که حاصل خون شهیدان و میثاق مردم و شهدا با ولایت و رهبری بسته شده است انتظار رعایت بیشتر اخلاق و نزاکت را انتظار دارند.

وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در سالگرد ارتحال امام در زمینه وعده های نامزدهای انتخاباتی گفت: نامزدها باید وعده هایی را که توان انجام دارند، بیان کنند؛ چرا که مردم توقعاتی از نامزدها داشته و در ارزیابی سخنان اعمال و کردار نامزدهای انتخاباتی مدنظر قرار خواهند داد.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: رهبر معظم انقلاب شاخص فعالیت ها را خدمت به محرومان عنوان کرد و گفت که کسی قصد محروم کردن مردم از خدمات نظام اسلامی را ندارد و اولویت اصلی نظام اسلامی رفع مشکلات محرومان است.

این مقام مسؤول با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب درباره مشکلات خوزستان اظهار داشت: ناراحتی رهبر معظم انقلاب، مردم و مؤمنان از چنین مشکلاتی بار سنگینی را بر دوش مسؤولان اجرایی خواهد گذاشت و اولویت دولت جدید باید رفع محرومیت و خدمت به مردم باشد.

حجت الاسلام و المسلمین فرحانی شاخص های ولایتمداری، انقلابی بودن، سابقه مدیریت کارا در رفع مشکلات مردم، تعهد به مردم و محرومان با رعایت اخلاق دینی در خور شأن نامزدهای ریاست جمهوری، از جمله ملاک های مردم برای انتخاب اصلح برشمرد./945۶/۳۰۲/ب۱

ارسال نظرات