۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۰
کد خبر: ۴۹۵۲۰۲
امام جمعه موقت اهواز:

آیت الله محمدی پناهگاه جوانان انقلابی بود

امام جمعه موقت اهواز با اشاره به اینکه شناختش از آیت الله محمدی محدود به دوران انقلاب است، گفت: وی از روحانیان مبارز در جریان انقلاب اسلامی و پناهگاهی برای جوانان انقلابی بود.
آیت الله محمدی

حجت الاسلام و المسلمین سید ابوالحسن حسن زاده، امام جمعه موقت اهواز، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با تسلیت ارتحال آیت الله محمدی، نماینده سابق ولی فقیه و امام جمعه سابق خرمشهر و ایلام ابراز داشت: وی از روحانیان مبارز در جریان انقلاب اسلامی و پناهگاهی برای جوانان انقلابی بود.

امام جمعه موقت اهواز با بیان اینکه آیت الله محمدی در دوران مبارزات انقلابی به حمایت از جوانان انقلابی می پرداخت، گفت: منبرها، خطابه ها و مسجد محل حضور وی پناهگاه و خانه امن برای جوانانی بود که به مبارزه با رژیم طاغوت پرداختند.

خطیب نماز جمعه اهواز با اشاره به اینکه آیت الله محمدی در دوران جنگ تحمیلی از نیروهای فعال و انقلابیان بود، افزود: بیشترین شناخت از وی مربوط به دوران آغاز انقلاب اسلامی است که آن فقید در کسوت روحانیت پناه جوانان مؤمن و انقلابی بود.

لازم به ذکر است، آیت الله محمدی از شاگردان آیات امام خمینی، خوئی، شاهرودی، سید عبدالهادی شیرازی بود که عمرش در خدمت مکتب اهل بیت(ع) سپری کرد و 8 اردیبهشت ماه به دلیل کهولت سن و بیماری در سن 94 سالگی در قم به رحمت ایزدی پیوست./945۶/۳۰۳/ب۱

ارسال نظرات