۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۴
کد خبر: ۴۹۵۲۱۱
نماینده مردم تبریز:

تغییر در ساختار مدیریت اجرایی کشور ضروری است

رییس مجمع نمایندگان استان آذربایجان‌شرقی با تأکید بر این‌که دولت یازدهم انگیزه کار جهادی برای رفع مشکلات اقتصادی کشور را ندارد، گفت: تغییر در ساختار مدیریت اجرایی کشور ضرورتی لازم و فوری است.
محمدحسین فرهنگی، نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، محمدحسین فرهنگی، رییس مجمع نمایندگان استان آذربایجان‌شرقی امروز در مراسم افتتاح ستاد مرکزی محمدباقر قالیباف در تبریز با تأکید بر این‎‌که انتخابات صحنه ظهور اراده ملت در تعیین سرنوشت کشور است، اظهار داشت: حضور حداکثری باید همراه با آگاهی و شناخت باشد.

وی با بیان این‌که تغییر در ساختار مدیریت اجرایی کشور ضرورتی لازم و فوری است، خاطرنشان کرد: اعتقاد داریم دولت یازدهم انگیزه کار جهادی برای رفع معضلات و مشکلات اقتصادی کشور را ندارد؛ با اعلام حمایت از کاندیداهای منتخب جبهه مردمی نیروهی انقلاب اسلامی آمده‌ایم که تغییراتی حاصل شود.

فرهنگی با بیان این‌که می توان با اقناع عمومی کاندیدای وفادار به آرمان‌ها و شعارهای انقلاب را به پیروزی رساند، تصریح کرد: دکتر قالیباف دارای برنامه هایی با ویژگی‌های خاص است که اجرای آنها می تواند کشور را از رکود اقتصادی خارج و تولید داخل را رونق بخشد.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به طرح «کارانه» که از سوی قالیباف در عرصه رقابت‌های انتخاباتی مطرح شده است، گفت: این طرح دارای پشتوانه مطالعاتی و واجد حمایت مجلس شورای اسلامی است، مجلس آمادگی دارد؛ در صورت استقرار دولت قالیباف، زمینه‌های قانونی اجرای آن  را فراهم کند.

وی با تشریح ویژگی‌ها و ابعاد این طرح اقتصادی اظهار داشت: این طرح پیش از این در مجلس با اکثریت آرا تصویب شده بود، که شورای نگهبان به دلیل مخالفت دولت آن را به مجلس باز پس فرستاد تا نظر دولت از سوی نمایندگان مجلس جلب شود، که بعدها به دلیل اصرار نمایندگان طرح به مجمع تشخیص مصلحت نظام ارسال شد.

همچنین علیرضا نوین، رییس ستاد انتخاباتی محمدباقر قالیباف در استان آذربایجان شرقی با اشاره به سوابق اجرایی و مدیریتی این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: برنامه های دکتر قالیباف با هدف درمان اورژانسی مشکلات اقتصادی کشور ارایه شده است.

وی با بیان این‌که تمامی طرح‌های ارایه شده در دوران تبلیغات انتخاباتی دارای پشتوانه علمی و تأیید شده از سوی نخبگان جامعه و اقتصاددانان هستند، گفت: طرح‌های اقتصادی قالیباف پشتوانه علمی دارد، مانند طرح کارانه که مجلس شورای اسلامی نیز موافق آن بوده و در صورت پیروزی این نامزد انتخاباتی شاهد اجرای طرح‌هایی از این دست خواهیم بود./935/۲۰۳/ب۱

 

ارسال نظرات