۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۱
کد خبر: ۴۹۵۲۱۹
امام جمعه آمل:

حضور حداکثری در انتخابات سبب تثبیت اقتدار نظام اسلامی است

امام جمعه آمل با اشاره به درپیش بودن انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا گفت: امروز جامعه ما نیاز به وحدت، همدلی و حضور حداکثری دارد که این امور اقتدار نظام اسلامی ایران را در دنیا تثبیت می کند.
امام جمعه آمل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام سید جلیل مرتضوی، امام جمعه آمل امروز در جمع معلمان دبیرستان امام جعفرصادق(ع) آمل با بیان اینکه شهید مطهری  بزرگترین عامل در تاریخ انقلاب اسلامی بوده است، گفت: امام سجاد(ع) هم یک فرهنگ ساز صبر، استقامت و بردباری بوده است.

 وی با اشاره به اینکه بزرگداشت مقام معلم بزرگداشت همه فضائل اخلاقی در جامعه است، افزود: رسالت راستین معلم همانند رسالت پاک انبیای الهی است و روز معلم نامگذاری شد که قدردان این قشر زحمتکش در عرصه تعلیم و تربیت باشیم.

 امام جمعه آمل ادامه داد: در این هفته باید همه کاستی ها و مشکلات معلمان عزیز از زبان خود معلمان بازگو شود که این قشر زحمتکش، جامعه و آینده را می سازد و شادابی و نشاط برای جامعه و همه دانش آموزان با تمام وجودش و نگاهش برای جامعه به ارمغان می آورند.

 حجت الاسلام مرتضوی اشاره کرد: اولین معلم جهان آفرینش خود خداوند متعال و124 هزار پیامبر بودند و همین نگاهی که امروز معلمان دارند انبیای الهی داشتند.

 وی تصریح کرد: امروز معلمان عزیز نگاه تزکیه، تعلیم و تربیت دارند و معلمان حکم پدر را داشته و مقام و منزلت پدر را باید همه گرامی بداریم و جایگاه معلم کرامت انسانی است و عقل و خرد، آرامش و امنیت را به جامعه برمی گرداند.

امام جمعه آمل با اشاره به درپیش بودن انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا گفت: امروز جامعه ما نیاز به وحدت، همدلی و حضور حداکثری دارد که این امور اقتدار نظام اسلامی ایران را در دنیا تثبیت می کند.

 امام جمعه آمل اضافه کرد: با وجود اینکه برای همه کاندیدا احترام قائل هستیم اما در میان کاندیدا افراد اصلح و کسانی که دلسوز به نظام و تابع ولایت فقیه هستند را انتخاب کنید.

 حجت الاسلام مرتضوی تصریح کرد: کسانی را انتخاب کنیم که برای نظام ما منفعت و به ارزش های اسلامی پایبند باشند.

وی با اشاره به اینکه در انتخاب کاندیدا در شورای اسلامی شهر و روستا به افراد مطلع و آگاه رای دهید، افزود: کسانی انتخاب شوند که به زیبایی شهر آمل رقم بخورد و با این انتخاب به حد اعلی برسد تا مردم دغدغه مسائل ریز شهری را نداشته باشند.

عباس مرزبند مدیر آموزش و پرورش شهرستان آمل گفت: شهید مطهری عالمی فرزانه و آزاده ای اندیشمند بود که افکار مخالفان اسلام را خوب می شناخت و با دلایلی محکم آنها را رد می کرد و سپس اندیشه ناب اسلام را مطرح و مخاطب را اقناع می کند.

وی تصریح کرد: امروز دشمن از تفکر و اندیشه معلمان، اساتید و دانش آموزان می ترسد و قلم و زبان معلم باید مانند هشت سال دفاع مقدس کار فرهنگی کند تا تهاجم فرهنگی دشمن خنثی شود.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان آمل افزود: سپاس از معلم ارج نهادن به مقام علم و تقوا است و در دین مبین اسلام جایگاه علم و علم آموزی از مقام بالایی برخوردار بوده و اگر بخواهیم جامعه به سعادت برسد نیاز است تا معلم مورد تکریم قرار گیرد./1314/۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات