۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۳
کد خبر: ۴۹۵۵۳۴
نماینده ولی فقیه در لرستان:

حضور مردم در انتخابات خنثی کننده توطئه دشمنان است

نماینده ولی فقیه در لرستان حضور پر شور مردم در صحنه انتخابات را نشان از بصیرت و هوشیاری این ملت خواند و گفت: حضور مردم خنثی کننده توطئه های دشمنان است.
امام جمعه خرم آباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی در دیدار با حجت الاسلام والمسلمین رئیسی که در دفتر امام جمعه خرم آباد برگزار شد، با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب درباره انتخاب اصلح گفت: دغدغه امروز مردم مشکلات معیشتی و بیکاری است.

وی مردم را پشتوانه این نظام و انقلاب خواند و افزود: رفع مشکلات بیکاری، فقر و مشکلات معیشتی مردم باید در اولویت برنامه ها قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در لرستان حضور مردم در صحنه های انقلاب را نشان از بصیرت و هوشیاری این ملت خواند و اظهار داشت: باید قدر این حضور را بدانیم.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی به وضعیت بیکاری در کشور اشاره و خاطرنشان کرد: این وضعیت در خور جوانان تحصیل کرده و غیور ایران اسلامی نیست، باید مشکلات بیکاری این قشر برطرف شود چراکه بیکاری ریشه بسیاری از مشکلات دیگر اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی است.

گفتنی است، حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی، عصر امروز در بدو ورود به خرم آباد در گلزار شهدای خرم آباد حضور یافت و پس از دیدار با نماینده ولی فقیه در لرستان، به ایراد سخنرانی در جمع مردم خرم آباد پرداخت.

حجت الاسلام والمسلمین رئیسی در ادامه سفرهای استانی خود به استان مرکزی سفر می کند./202/9451/ب1

ارسال نظرات