۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۵
کد خبر: ۴۹۵۵۴۲
امام جمعه پلدختر:

بصیرت افزایی لازمه خنثی سازی هجمه های فرهنگی دشمنان است

امام جمعه پلدختر به نقش نیروهای فرهنگی در بصیرت بخشی و بصیرت افزایی در جامعه اشاره کرد و گفت: این نیروها با تبیین و ترویج ارزشها نقش بسزایی در مقابله با هجمه های فرهنگی دشمنان دارند.
امام جمعه پلدختر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت‌الاسلام‌ محمد سوری، عصر امروز در برگزاری همایش هادیان سیاسی که در حسینیه سپاه پلدختر برگزار شد، گفت: بصیرت دینی و سیاسی دو عامل مهم برای دستیابی به سعادت و رستگاری است.

وی با بیان اینکه بصیرت دینی و سیاسی از وظایف مسؤولان عقیدتی و سیاسی سپاه پاسداران است، افزود: مربیان عقیدتی سیاسی، فعالان و هادیان سپاه پاسداران در زمینه تربیت و بصیرت افزایی نسل جوانان نقش بسزایی دارند.

امام جمعه پلدختر تقویت روحیه معنوی، دشمن ‌شناسی، ایستادگی و مقابله با مفاسد را از مهم‌ترین رسالت مربیان عقیدتی و سیاسی عنوان کرد.

وی با بیان اینکه از دیگر وظایف مهم در حوزه عقیدتی سپاه و بسیج تهیه اندیشه‌های فرهنگی و تزریق آن به جامعه است، اظهار داشت: تقویت فرهنگ معنویت لازمه حفظ و ارتقای ارزشها در جامعه است.

حجت الاسلام سوری در ادامه با گرامیداشت یاد و خاطره شهید مطهری خاطرنشان کرد: شهید مطهری اسوه علم، دانش و اخلاق است.

امام جمعه پلدختر با تأکید بر ضرورت تبیین و ترویج آثار شهید مطهری در جامعه به ویژه بین نسل جوان ادامه داد: آثار ارزشمند و پر محتوای تقویت معنویت و دشمن شناسی بود.

وی شهید مطهری را الگویی مؤثر برای فعالان علمی و سیاسی خواند و اظهار داشت: شهید مطهری در تحقق احکام دینی در جامعه به خوبی ایفای نقش کرد.

حجت الاسلام سوری با اشاره به توطئه های فرهنگی دشمنان برای گمراه کردن نسل جوان و نوجوان خاطرنشان کرد: معلمان با بصیرت افزایی و بصیرت بخشی به جوانان نقش بسزایی در راستای خنثی سازی هجمه های فرهنگی دشمنان دارند./203/9459/ب1

ارسال نظرات