۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۴
کد خبر: ۴۹۵۵۴۸
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

تلاش و جهاد نیروهای مسلح الهی و آرمانی است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه نیروهای مسلح در نظام‌های الهی بر اساس اسلام ناب تشکیل می‌شوند، گفت: تلاش و جهاد نیروهای مسلح الهی و آرمانی است.
حجت الاسلام والمسلمین عبادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی امشب در دیدار دانشجویان و اساتید دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش جمهوری اسلامی ایران، اظهار داشت: ملت‌هایی که توان دفاع از حق خود را ندارند تحت فشار سلطه‌های استبداد و استعمار قرار دارند.

وی گفت: استعمارگران نیروهای مسلح را در جهت دفاع از مردم تشکیل نمی‌دهند بلکه آن‌ها نیروها را در جهت حفظ منافع استعماری خود به کار می‌گیرند و لوله تفنگ را به سمت سینه مردم مظلوم قرار می‌دهند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه نیروهای مسلح در نظام‌های الهی بر اساس اسلام ناب تشکیل می‌شوند، افزود: تلاش و جهاد نیروهای مسلح الهی و آرمانی است.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی نیروهای مسلح را پناهگاه ملت دانست و تصریح کرد: آرمان نیروهای مسلح اجرای عدالت است، تلاش و جهاد نیروهای مسلح بر اساس اندیشه و فرهنگ است.

وی سلاح و ابزار نیروهای مسلح را انتقال بصیرت، دانش و ایمان عنوان کرد و ادامه داد: هر کسی که در این جبهه جان خود را در راه خدا از دست می‌دهد به مقام «عند ربهم» می‌رسد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: ممکن است نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و استعمارگران از نظر تاکتیک نظامی شبیه هم باشند اما از نظر هدف 180 درجه متفاوت هستند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی با بیان اینکه ارتش جمهوری اسلامی ایران شجره طیبه است، اظهار کرد:‌ هر روز دشمنان حرف از فتنه می‌زنند و می‌گویند گزینه‌ها روی میز است اما آنچه که آن‌ها را ناامید و زمین‌گیر می‌کند نیروهای مسلح الهی و مردمی جمهوری اسلامی ایران است.

وی افزود:‌ گاهی مسؤولان داخلی نیز همان حرف‌های استکبار را به زبان دیگری می‌زنند اما باید بدانیم این موضوع به نظام و مردم ربطی ندارد و تنها سلیقه‌های شخصی است./880/۲۰۲/ب2

ارسال نظرات