۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۴
کد خبر: ۴۹۵۵۶۶
مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سازمان اردویی بسیج:

مهمترین شاخصه انقلابی گری متکی بودن به خداست

حجت الاسلام جنگجو گفت: از مهمترین شاخصه های انقلابی گری متکی بودن به خداوند متعال و مدد جستن از قدرت لایزال و لایتناهی او است.
حجت الاسلام جنگجو

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از ستاد مرکزی راهیان نور کشور، حجت الاسلام جنگجو مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری بسیج، در مراسمی به مناسبت ولادت حضرت امام زین العابدین(ع‌) و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج که در سازمان اردویی راهیان نور برگزار گردید، با تبریک این روز به تشریح انقلابی گری و شاخصه های آن پرداخت.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری بسیج با بیان اینکه  انقلاب به معنای دگرگونی و تحول است یادآور شد: فرد انقلابی فردی است که در اندیشه اش  به درون توجه دارد و این فرد در صورت توجه به درون تحولی در برون و ظاهرش نمودار خواهد شد.

حجت الاسلام جنگجو خاطر نشان کرد: از مهمترین شاخصه های  انقلابی گری،متکی بودن به خداوند متعال و مدد جستن از قدرت لایزال و لایتناهی او است.

وی در پایان با بیان اینکه فرد انقلابی نگاه و تکیه گاهش خداوند متعال است، اظهار کرد: فرد انقلابی به ابزار و  تجهیزات وابستگی ندارد./۸۷۲/د102/ی

ارسال نظرات