۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۱
کد خبر: ۴۹۵۵۷۵
مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه چهارمحال و بختیاری:

حضور حداکثری مردم پای صندوق های رأی ضامن اقتدار و توسعه کشور است

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه چهارمحال و بختیاری حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رأی و انتخاب آگاهانه از بین کاندیداهای ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا را ضامن اقتدار ملی و توسعه و پیشرفت کشور دانست.
کریم سرافراز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، حجت الاسلام کریم سرافراز، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمر بنی ‌هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری، عصر امروز در جمع مدیران و کارکنان بانک مهر اقتصاد این استان، با تبریک اعیاد شعبانیه به تشریح مهم‌ترین مسائل روز کشور پرداخت.

وی با اشاره به سالروز شهادت استاد شهید علامه مرتضی مطهری، یاد و خاطره این شهید بزرگ را گرامی داشت و گفت: پیرو بیانات حضرت امام خمینی(ره)، خدمت استاد مطهری خدمتی به نسل جوان و دیگران به ‌قدری است که کمتر کسی این خدمت را کرده باشد.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه چهارمحال و بختیاری با تأکید بر ضرورت تفکر در افکار شهید مطهری، به تأسی از فرمایشات رهبر معظم انقلاب، اظهار کرد: اهل تحقیق باید با کار علمی نظرات و تفکرات شهید مطهری در ابواب مختلف را استخراج کنند.

حجت الاسلام سرافراز در ادامه با گرامیداشت مناسبت‌های روز پاسدار و روز جانباز، به اهمیت انتخابات ۲۹ اردیبهشت در کشور اشاره کرد و وحدت ملت شهیدپرور ایران اسلامی در انتخابات ۲۹ اردیبهشت را سرنوشت ‌ساز توصیف کرد .

وی با اشاره به شاخص های یک رییس ‌جمهور انقلابی از منظر دیدگاه‌های حضرت امام(ره) و رهبر معظم انقلاب، تأکید کرد: باز شدن گره مشکلات و به ویژه معیشت مردم در گرو باور به تولید داخل و حمایت از سرمایه‌های ملی است.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه چهارمحال و بختیاری با اشاره به قدرت بازدارنده جمهوری اسلامی و توان بالای نیروهای مسلح برای دفاع از تمامیت ارضی کشور در برابر هر نوع تهدیدی فرامرزی از سوی دشمنان و بیگانگان، گفت: نامزدهای ریاست جمهوری باید از دوقطبی سازی جامعه به ویژه در بحث جنگ و صلح پرهیز کرده و تقوای الهی و سیاسی را رعایت کنند.

حجت الاسلام سرافراز یکی از نشانه های ایمان را التزام عملی داشتن به ولایت فقیه دانست و با یادآوری پیچ تاریخ و مقطع سرنوشت ساز انقلاب اسلامی، تأکید کرد: در دورانی به سر می بریم که از صدر اسلام تاکنون در چنین وضعیتی قرار نداشتیم و جبهه حق و باطل در این حد قدرت نبودند.

وی حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رأی و انتخاب آگاهانه از بین کاندیداهای ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا را ضامن اقتدار ملی و توسعه و پیشرفت کشور دانست.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه چهارمحال و بختیاری در پایان نقش بانکها در حمایت از تولید ملی و استفاده حداکثری از ظرفیت های اقتصادی داخلی را مهم ارزیابی کرد و گفت: بانک ها و مؤسسات مالی و اعتباری، باید با حمایت از کارآفرینان و بنگاه های اقتصادی داخلی به ایجاد اشتغال و رفع معظل بیکاری کمک کنند./9457/۲۰۳/ب2

ارسال نظرات