۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۷
کد خبر: ۴۹۵۵۸۸

تجلیل جامعه مدرسین از زحمات تبلیغی و قرآنی استاد قرائتی

از سوی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم از زحمات و خدمات ارزنده قرآنی و تبلیغی معلم و مفسر قرآن کریم حجت الاسلام و المسلمین قرائتی تجلیل شد.
حجت الاسلام والمسلمین محسن قرائتی حجت الاسلام والمسلمین قرائتی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، اجلاسیه هجرت مبارک، نکوداشت و تجلیل جامعه مدرسین حوزه علمیه قم از زحمات و خدمات ارزنده قرآنی و تبلیغی معلم و مفسر قرآن کریم حجت الاسلام و المسلمین قرائتی، شب گذشته در سالن اجتماعات جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برگزار شد.

آیات یزدی رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و حسینی بوشهری معاونت جامعه و روحانیت جامعه مدرسین، حجج اسلام ذوالنور نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی و فرخ فال رییس مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه، اعضای جامعه مدرسین همچنین اعضای مجمع عمومی جامعه مدرسین در این اجلاسیه حضور داشتند.

در آغاز این نشست حجت الاسلام فرخ فال برای تقدیم و تشکر به جایگاه رفت و گفت: هدف این اجلاس هجرت اساتید و طلاب به سراسر کشور است که از دغدغه های رهبر معظم انقلاب و مراجع تقلید به شمار می رود و امیدواریم در زمینه هجرت گامی بزرگ در این جلسه برداشته شود.

در ادامه حجت الاسلام بنیادی نایب رییس مجمع عمومی جامعه مدرسین گزارشی در زمینه فعالیت های ده ماهه مجمع عمومی جامعه مدرسین ارائه و بیان کرد: دیدار با مراجع و رهبر معظم انقلاب راهگشای بسیاری از فعالیت های مجمع است و مجمع نیز دیدار با مسؤولان حوزوی اعم از جامعه مدرسین، مدیریت حوزه های علمیه و شخصیت هایی که می توانند مجمع را در مسیر شکوفایی قرار دهند را در دستور کار خود قرار داده است.

وی ادامه داد: در ده ماه گذشته مجمع عمومی چهار اجلاسیه با عناوین هم اندیشی مجمع عمومی با مسؤولان و معاونان مرکز مدیریت خواهران، حوزه انقلابی و نظام اسلامی با حضور اساتید سطح 1، توسعه مبانی فقه و اجلاسیه هجرت مبارک را برگزار کرده است.

حجت الاسلام بنیادی اضافه کرد: جلسات هم اندیشی مؤثری نیز از سوی مجع عمومی جامعه مدرسین با مدیران استانی حوزه های علمیه، مدیران مدارس علمیه استان قم، مسؤولان انجمن های علمی حوزه علمیه و هیأت رییسه مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه در زمینه حوزه انقلابی انجام شده است که نتیجه آن ایجاد کمیته هایی برای انجام امور خاص است؛ مچنین در آینده ۲۰۰ نفر به اعضای مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم اضافه خواهتد شد.

 پس از ارائه گزارش از سوی حجت الاسلام بنیادی آیت الله یزدی نظرات خود را در زمینه، اهمیت هجرت و ضرورت پرداختن حوزه علمیه به تمام مباحث دینی ارائه کرد و پس از آن نیز با تقدیم لوح تقدیر به حجت الاسلام والمسلمین قرائتی از سوی آیات یزدی و حسینی بوشهری از سال ها خدمات و فعالیت های تبلیغی و قرآنی وی تقدیر شد./1324/پ۲۰۲/ج

 

 

ارسال نظرات