۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۹
کد خبر: ۴۹۵۷۲۰
امام جمعه نورآباد:

روحیه جهادی، شاخصه مهم انتخاب اصلح است

امام جمعه نورآباد با بیان اینکه برای انتخاب اصلح باید به فرمایشات رهبری توجه داشت، گفت: روحیه جهادی، شاخصه مهم انتخاب اصلح است.
امام جمعه نورآباد

حجت الاسلام سید جعفر هاشمی نژاد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، در خرم آباد، دوقطبی کردن جامعه در جریان انتخابات را خلاف عقل، قانون و شرع عنوان کرد.

وی با اشاره به اینکه از عوامل شکل گیری انقلاب وحدت بود، افزود: تداوم و حفظ امنیت و بقای انقلاب نیز همان وحدت و یکپارچگی است.

امام جمعه نورآباد به جریان فتنه 88 اشاره و عنوان کرد: در جریان انتخابات ریاست جمهوری سال 88 سران فتنه تلاش کردند که مردم جامعه را مقابل یکدیگر قرار دهند و آشوب هایی نیز در این زمینه به وجود آوردند که با هشدار رهبری و بصیرت و هوشیاری ملت ایران این فتنه خاموش شد.

وی بصیرت و آگاهی را لازمه خنثی سازی فتنه های دشمنان عنوان کرد و بیان داشت: در جریان انتخابات با حفظ وحدت، بصیرت و هوشیاری باید برای انتخاب فرد اصلح در انتخابات شرکت کرد.

حجت الاسلام هاشمی نژاد با اشاره به اینکه هر یک از مسؤولان که توانایی ریاست جمهوری را در خود می بینند و کاندید می شوند، اظهار داشت: شورای نگهبان پس از بررسی ها، برخی کاندیداها را تأیید صلاحیت و برخی را رد می کند.

وی با اشاره به سابقه شورای نگهبان، خاطرنشان کرد: این نهاد به عنوان بازوی توانمند و چشمی بینا در کشور نقش آفرینی می کند.

امام جمعه نورآباد با اشاره به تلاش دشمن برای تبدیل کردن فرصتها به تهدید علیه این انقلاب و نظام، اظهار داشت: با همدلی و وحدت مردم و مسؤولان نقشه های دشمن نقش بر آب می شود.

وی در ادامه با بیان اینکه انتخاب کاندید اصلح شاخصه هایی دارد، بیان کرد: یکی از این شاخصه ها سوابق و عملکرد آنان است که باید مورد توجه قرار گیرد.

حجت الاسلام هاشمی نژاد فرمایشات رهبر معظم انقلاب را مهم ترین معیار در انتخاب اصلح عنوان کرد و گفت: برای انتخاب فرد شایسته باید به سخنان و فرمایشات رهبری توجه داشت.

وی روحیه جهادی، رسیدگی به مشکلات محرومان و رفع مشکلات کشور با تکیه بر ظرفیت های داخلی را از شاخصه های مهم در انتخاب اصلح بیان کرد و افزود: فردی باید انتخاب شود که برای رضای خدا و خدمت به مردم کار کند.

شرکت در انتخابات تکلیف است

امام جمعه نورآباد با تأکید بر ضرورت توجه به فرمایشات امام راحل و رهبر معظم انقلاب در زمینه انتخابات و انتخاب شایسته، بیان کرد: نباید به انتخابات نگاه سرسری داشته باشیم بلکه برگزاری این مهم باید توأم با تأمل و تفکر باشد.

حجت الاسلام هاشمی نژاد شرکت در انتخابات را حق و تکلیف خواند و گفت: انجام این تکلیف باید همراه با بصیرت و آگاهی صورت گیرد./9459/۳۰۲/ب2

ارسال نظرات