۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۳
کد خبر: ۴۹۵۷۹۷

نخستین نشست معاونان آموزش مدارس علمیه خواهران استان فارس برگزار شد

نخستین نشست معاونان آموزش مدارس علمیه خواهران استان فارس در مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(س) شیراز برگزار شد.
سکینه سردار

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شیراز، سکینه سردار معاون آموزش حوزه علمیه خواهران فاطمه الزهرا(س) شیراز بعد از ظهر امروز 14 اردیبهشت ماه در حاشیه نشست معاونان آموزش مدارس علمیه خواهران استان فارس گفت: این نشست یک روزه با برگزاری چند کارگاه و بررسی آیین نامه آموزشی، سامانه‌های آموزش و پذیرش در حوزه‌های علمیه با حضور 32 نفر معاون آموزشی مدارس علمیه خواهران استان برگزار شد.

سردار با بیان اینکه حدود 3 هزار طلبه زن در استان فارس در مقاطع مختلف در حال تحصیل هستند، تصریح کرد: هدف اولیه این نشست، آموزش سامانه حوزه و ارتقای آموزش‌های آنلاین است.

وی افزود: این کارگاه‌ها با موضوعات جذب طلاب، تقویت انگیزه طلاب و نخبه‌پروری ویژه اساتید برگزار می‌شود.

معاون آموزش حوزه علمیه خواهران فاطمه الزهرا (س) شیراز با بیان اینکه نشست امروز با محوریت هم‌اندیشی برنامه‌ریزی شده است، تصریح کرد: معاونان در چهار گروه مختلف به تبادل نظر می‌پردازند و مصوباتی را ارائه می‌دهند و در آخر یک کارشناس خبره به بررسی این مصوبات می‌پردازد.

سردار بیان کرد: بعد از بررسی این مصوبات، با حضور سرکار خانم قائمی، از اساتید به‌نام حوزه علمیه خواهران فارس و کارشناس آموزشی، افزون بر انتخاب مصوبات کاربردی مورد نظر، نظرات کاربردی خود را با معاونان در میان می‌گذارد./203/825/ب1

ارسال نظرات