۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۱
کد خبر: ۴۹۵۷۹۸
نماینده مجلس خبرگان رهبری:

پیام شهید فارسی، جدا نشدن از رهبر و ولایت فقیه است

آیت‌الله سلیمانی با بیان اینکه شهید فارسی همواره از انقلاب و ولایت پشتیبانی کرد، گفت: امروز پیام شهید فارسی برای ما این است که تا زنده هستیم از رهبر انقلاب جدا نشویم.
سلیمانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، آیت الله عباسعلی سلیمانی امروز در مراسم تشییع پیکر مطهر «شهید محبعلی فارسی» در مصلی قدس زاهدان گفت: شهدای ما که درس شهامت و ایثار را از مکتب سیدالشهدا(ع) آموختند، تا آخرین قطره خون خود، بر سر عهد و پیمانی که با امام راحل بسته بودند، ایستادگی کردند.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان با تأکید بر اینکه سیره شهدا باید معیار سنجش عملکرد ما باشد ابراز داشت: اگر می‌خواهیم خود را بسنجیم، معیار، سیره شهداست، باید ببینیم چه اندازه به آنان نزدیک هستیم و یا خدایی نکرده از آن معیار فاصله گرفتیم.

وی با بیان اینکه شهید فارسی همواره از انقلاب و ولایت پشتیبانی کرد عنوان کرد: امروز پیام شهید فارسی برای ما این است که تا زنده هستیم از رهبر انقلاب جدا نشویم و پشتیبان ولایت فقیه باشیم.

امام جمعه زاهدان ادامه داد: اگر ما همواره از ولی فقیه پشتیبانی کنیم و در مسیر رهنمودهای ایشان گام برداریم هرگز منحرف نمی‌شویم و مسیر سربلندی و رستگاری را می‌پیمائیم.

آیت‌الله سلیمانی با اشاره به جانفشانی رزمندگان دفاع مقدس افزود: رشادت‌های افرادی مانند شهید فارسی و همرزمان وی از جمله حاج قاسم سلیمانی در دوران دفاع مقدس و پس از آن سبب شد امروز ما در آرامش و امنیت به سر ببریم./203/831/ب1

ارسال نظرات