۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۵
کد خبر: ۴۹۵۸۴۷
حجت الاسلام ابراهیمی:

عزت در ادامه دادن راه شهدا است نه در ارتباط با آمریکا

حجت الاسلام ابراهیمی گفت: اگر شهدا را در زندگی خود الگو قرار دهیم آنان ما را به سوی قله‌های عزت هدایت می‌کنند و عزت در ادامه دادن راه شهدا است نه در ارتباط با آمریکا که برخی عزت را در ارتباط با آمریکا می‌دانند.
کاریکاتور استکبار ستیزی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا از ارومیه، حجت‌الاسلام سیدهادی ابراهیمی مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه امروز در مراسم بزرگداشت شهید اسماعیل اسماعیل‌زاده با عنوان آبروی محله که با همت بسیج حوزه ۳ شهید امینی برادران و حوزه بسیج ناحیه ۲ ریحانه خواهران سپاه ارومیه برگزار شد، اظهار داشت: شهیدان چنان جایگاهی در نزد خداوند دارند که تمام موجودات هستی از جمله فرشتگان نیز به جایگاه آنان غبطه می‌خورند.

وی افزود: الگوی تمام شهیدان مولا علی(ع) بوده که یک ضربه او در جنگ خندق برابر با ۷۰ سال عبادت یک انسان است و تا اخرین لحظه دست از جهاد بر نداشت تا در محراب عبادت به شهادت رسید.

حجت‌الاسلام ابراهیمی با بیان اینکه وصیت‌نامه‌های شهدا گرانقدر و با ارزش است، ادامه داد: در وصیت نامه‌های شهدا گفتمان‌های کلان در مسیر فضیلت و سعادت وجود دارد و اگر در آنها غرق شویم در دنیا و آخرت نجات می‌یابیم در واقع غرق در وصیت نامه ها نجات است.

مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه وصیت‌نامه های شهدا را پر از صداقت، صراحت و شفاف در موضع‌گیری‌های سیاسی خواند و خاطرنشان کرد: شهدا با مردم صادقانه و شفاف حرف می‌زدند و اگر احساس تکلیف می‌کردند با تمام وجود صریح و شفاف اعلام موضع می‌کردند در حالی که امروز بعد از گذشت چندین سال از فتنه ۸۸ عده‌ای نمی‌توانند در برابر کسانی که به آسودگی به نظام خدشه وارد کردند، موضع‌گیری کنند.

حجت‌الاسلام ابراهیمی شهدا را تابع محض ولایت دانست و عنوان کرد: این پیروی از ولایت فقیه هم در عمل و هم در وصیت‌نامه‌های شهدا مشهود هست اما در زمان حال عده‌ای از پیروی از ولایت حرف می‌زنند ولی در عمل به صورت گزینشی به فرمایشات رهبری عمل می‌کنند.

وی تصریح کرد: اگر امروز ایران در دنیا باعزت و سربلند است و کسی جرات چپ نگاه کردن به ایران را ندارد بخاطر ایستادگی و استقامت مردم بوده که ثمره خون شهیدان است.

حجت‌الاسلام ابراهیمی شهدا را منبع قدرت و استقامت نظام دانست و  اظهار کرد: اگر شهدا را در زندگی خود الگو قرار دهیم آنان ما را به سوی قله‌های عزت هدایت می‌کنند و  عزت در ادامه دادن راه شهدا است نه در ارتباط با آمریکا که برخی عزت را در ارتباط با آمریکا می‌دانند.

مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه با اشاره به انتخابات ریاست‌جمهوری و شوراها، گفت: مردم در انتخاب خود براساس معیارهای انتخاب اصلح که رهبری بیان کردند، عمل کنند زیرا امروزه عده‌ای به دنبال القای مسیری غیر از مسیر شهدا هستند.

حجت‌الاسلام ابراهیمی با انتقاد از کسانی که حرف از دوستی با آمریکا می‌زنند، اشاره کرد: آنان که برای پهن کردن فرش قرمز زیر پای آمریکا برنامه‌ریزی می‌کنند آیا دشمنی‌های آمریکا از جمله هشت سال دفاع مقدس، تحریم‌ها، ترورها و ... را فراموش کرده‌اند؟

وی عنوان کرد: آنانی که به دنبال رفع تحریم‌ها با برجام و بازگشتن دلارهای نفتی به کشور بودند اکنون بگویند دلارهای نفتی کجاست و چرا دلارهای نفتی ایران از کشورهای غربی به کشورهای حاشیه خلیج فارس منتقل شده است که برای گرفتن دلارها به این کشورها التماس می‌شود ولی آنان توجهی نمی‌کنند.

گفتنی است در این مراسم از مادر شهیدان اسماعیل اسماعیل‌زاده و ذاکر و همرزم شهید اسماعیل‌زاده به نام جهانی با اهدای لوح سپاس تقدیر شد.

یادآوری می‌شود شهید اسماعیل اسماعیل‌زاده در سن بیست سالگی در هفتم تیرماه ۸۵ در درگیری با اشرار ضدانقلاب در روستای جمال‌آباد شپیرانات همراه با عده‌ای دوستان خود به شهادت رسید./۲۰۲/۹۳۶/ب۱

ارسال نظرات