۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۷
کد خبر: ۴۹۵۸۷۰
امام جمعه موقت شهرری:

شعار نامزدهای انتخابات با عملشان متفاوت نباشد

امام جمعه موقت شهرری با تاکید بر این که شعار نامزدها نباید با عملشان متفاوت باشد، گفت: نامزدهای انتخابات باید در شعارهای خود مراقب باشند وعده‌های کذب به مردم ندهند.
ابراهیمی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام عبدالعلی ابراهیمی امام جمعه موقت شهرری، امروز در خطبه نماز عبادی سیاسی جمعه که در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) برگزار شد، گفت: حضور حداکثری مردم در انتخابات به این معنا نیست که همه مردم به یک نفر رای دهند.

وی افزود: مردم باید در تبلیغ نامزد مورد نظرشان از مجادله با دیگران پرهیز کنند چرا که سلایق و نظرات مردم در انتخاب فرد اصلح متفاوت است بنابراین افراد حضورشان در پای صندوقهای رای مهم است.

حجت الاسلام ابراهیمی در تبیین اینکه نامزد اصلح هدفش رسیدن به قدرت نیست بلکه تقویت نظام است، ابراز کرد: مردم باید به بیانات رهبری در زمینه شاخصه‌هایی که برای انتخاب نامزد اصلح بیان می‌کنند توجه ویژه کنند. یکی از شاخصه‌های مهم در انتخاب فرد اصلح توجه به این مساله است که رییس جمهور نباید برای رسیدن به اهدافش قانون را دور بزند چرا که رییس جمهور مجری قانون است.

امام جمعه موقت شهرری ادامه داد: مردم باید کسی را انتخاب کنند که تابع رهبری باشد نه این که در برابر سخن معظم‌له موضع‌گیری کند بنابراین مسؤولان باید به صورت یک حلقه متحد پشت رهبری باشند.

وی با اشاره به اهانت هایی که برخی افراد به مقدسات دینی و ارزشهای انقلاب روا داشتند گفت: امروز دشمنان درصدد آن هستند که با اهانت به مقدسات دینی و ارزشهای انقلاب انتخابات ایران را به چالش بکشند افرادی که به خود اجازه می‌دهند به مدافعان حرم اهانت کنند فراموش کرده‌اند که امنیت امروز کشور مرهون مجاهدت ها و ایثار همین عزیزان است آنان چگونه با وقاهت تمام به خود اجازه می‌دهند که ایثار و جهاد آنان را زیر سوال ببرند.

حجت الاسلام ابراهیمی ادامه داد: امروز دشمن به دنبال آن است که در کنار برخی افراد به مقصد شوم خود دست یابد بنابراین ما در انتخابات آتی باید فردی را انتخاب کنیم تا دشمن را مایوس کند.

امام جمعه موقت شهرری با تاکید بر این که شعار نامزدها نباید با عملشان متفاوت باشد اظهار داشت: نامزدهای انتخابات باید در شعارهای خود مراقب باشند که وعده‌های کذبی به مردم ندهند که در صورت انتخاب نتوانند به آن وعده‌ها عمل کنند.

وی درباره سلوک مهدوی، گفت: انتظار فرج در همه حال یک اصل در سلوک مهدوی به شمار می‌رود روایت است که انسان باید شب و روز منتظر ظهور باشد انتظار فرج انسان را در برابر همه قدرت ها توانمند می‌کند.

حجت الاسلام ابراهیمی در ادامه خاطرنشان کرد: انتظار سازنده به انسان اجازه نمی‌دهد به ارزش ها و مقدسات اهانت کند و یا راضی به ظلم ظالم به مردم مظلوم شود./۲۰۱/۸۱۳/ب۱

ارسال نظرات