۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۵
کد خبر: ۴۹۵۹۲۴
آیت‌الله ایمانی:

امنیت ملی کشور نباید دستاویز رأی آوردن یا نیاوردن افراد قرار بگیرد

نماینده ولی فقیه در استان فارس گفت: امنیت ملی کشور نباید به‌عنوان دستاویزی برای رأی آوردن یا نیاوردن قرار بگیرد، این خطرناک است و دشمن از آن سوءاستفاده می‌کند.
آیت الله ایمانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شیراز، آيت‌الله ایمانی، نماینده ولی‌فقیه در استان فارس و امام‌جمعه شیراز در خطبه‌های امروز نماز جمعه شیراز که در شبستان امام خمینی(ره) سومین حرم اهل‌بیت(ع) برگزار شد، گفت: یکی از برکات سازمان بسیج مستضعفین شاخه بسیج سازندگی است، بسیج سازندگی با هدف جبران خلأ جهاد سازندگی در روستاها با حضور جوانان مو من و دانشجویان انقلابی راه‌اندازی شد.

وی در ادامه افزود: اساساً بسیج و سپاه شجره طیبه ایست که خدای متعال در این کشور بر زبان و دل امام راحل جاری ساخت و در فضای جمهوری اسلامی شکل گرفت.

آيت‌الله ایمانی اظهار داشت: سربازان گمنام امام زمان از آغاز تا به امروز در مسیر دفاع از حفظ امنیت کشور، تقابل با دشمنان نظام در داخل و خارج، با تکفیری‌ها و تروریست‌ها، با جاسوس‌ها و با عوامل نفوذی دشمن در همه جا و بدون چشم‌داشت حتی چشم‌داشت اینکه شناخته شوند و کارشان بیان شود به خدمت مشغول‌اند.

وی تصریح کرد: این‌ها هم همان‌گونه که امام راحل این نام را برایشان انتخاب کرد مورد تأیید امام و مقام معظم رهبری در عرصه‌های مختلف و طبعاً فارغ از جناح و گروه حتی دولت و وزارت خانه کار خودشان را برای نظام، انقلاب اسلامی، ولایت و رهبری دنبال می‌کنند و پی می‌گیرند.

امام‌جمعه شیراز بیان کرد: رهبر معظم انقلاب بارها این نکته را تصریح کردند و با صراحت فرمودند که دشمن عرضه اینکه حمله نظامی به کشور ما داشته باشد ندارد به دلیل ارزیابی‌های مختلفی که در قضیه هست.

وی ادامه داد: چون در یک جنگ هزاران الزامات را باید مد نظر قرار بدهند تا یک حرکت آغاز بشود و همه مسائل که مورد توجه قرار می‌گیرد، می‌فهمند که اگر حمله نظامی به این کشور انجام گیرد جز انسجام، تقویت نیروی داخلی و جز پیگیری بیشتر از گذشته و ایستادگی مقابل دشمن چیز دیگری عایدشان نمی‌شود.

آیت‌الله ایمانی خاطرنشان کرد: به همین جهت آن‌ها از حمله نظامی چشم پوشیدند و تهدیداتشان برای خالی کردن دل مسؤولان است، برای اینکه با این تهدید بتوانند یک‌قدم بردارند و جلو بیایند، این‌ها حتی مقابل کره شمالی هم عقب‌نشینی کردند چه رسد مقابل ایران اسلامی با آن قدرت الهی، توکل بر پروردگار عالم است و آن جوانان مومن.

آیت‌الله ایمانی تصریح کرد: امنیت ملی کشور نباید به‌عنوان دستاویزی برای رأی آوردن یا نیاوردن قرار بگیرد، این خطرناک است و دشمن از آن سوءاستفاده می‌کند و ممکن است از این منفذ وارد شود و  چه ضرورتی دارد که امنیت ملی‌مان را بازیچه مسائل جزئی و پیش‌پا افتاده قرار دهیم.

وی ادامه داد: امروز جوانان ما از جوانان آغاز انقلاب با توجه به ابزار و وسایل انحرافی فراوانی که در اختیارشان گذاشته‌شده به‌مراتب هوشیارتر، بیدارتر، پاک‌تر و مصمم‌تر در راه انقلاب ایستاده‌اند.

نماینده ولی‌فقیه در استان فارس تصریح کرد: این نکته‌ای است که همه چهره‌های بزرگ و شخصیت‌های آشنا با جوانان کشور بازگو کردند البته یک عده افراد خاصی هم هستند که در یک مسیر دیگری قدم برمی‌دارند و همیشه این‌گونه قضایا به این شکل بوده و هست.

وی تأکید کرد: دشمنان ما از اینکه ضربه کاری به مملکت ما بزنند ناامیدند اما از نفوذ در نسل جوان ناامید نیستند این امکانات عظیمی که به وجود آوردند برای نفوذ در میان جوانان است که طبعاً باید مسؤولان  و خود جوانان عزیز و نخبگان فرهنگی در جامعه مواظب این نفوذ باشند.

آیت‌الله ایمانی بیان کرد: ما باید به جوانان مومن، انقلابی و کاردان فضای کار بدهیم، راه را برایشان بازکنیم تا در جامعه بتوانند کار کنند، دانشگاه باید به این‌ها مجال کار بدهد، یکی از عرصه‌هایی که باید به این‌ها اجازه کار داده بشود.

نماینده ولی‌فقیه در فارس با اشاره به انتخابات شورای شهر در پایان گفت: یکی از عرصه‌هایی که می‌توانید آینده شهر را تضمین بکنید این حوزه است، پس بروید سراغ جوانان؛ ما دانشمندان جوان در حوزه شهرسازی و مسائل شهری داریم، آن‌ها را پیدا کنید، این جوان‌ها کاردان، متدین و انقلابی هستند، کار را بدهید دست این‌ها، بعد ببینید بعد از دو سه سال چه می‌شود؟ سنین جوانی سنین صراحت و شفافیت است و سنین ما یعنی سنین پیرمردی، مصالح را ممکن است به معامله بگذارند اما جوانان این مصالح را به معامله نمی‌گذارند./۲۰۱/۹۱۹/ب۱

ارسال نظرات