۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۴
کد خبر: ۴۹۵۹۶۹
رئیس ستاد قالیباف در خوزستان:

نگاه آقای قالیباف به درون کشور است

کتانباف با اشاره به اینکه قالیباف براساس مطالعه و برنامه ریزی پنج شغل در کشور ایجاد می کند، گفت: آقای قالیباف مدیری است که می تواند به وعده ها عمل کند و نگاهش به درون کشور است.
منصور کتانباف، رئیس ستاد انتخاباتی دکتر قالیباف

به گزارش خبرگزاری رسا در اهواز، منصور کتانباف، رئیس ستاد انتخاباتی قالیباف در خوزستان، در مراسم افتتاحیه ستاد مرکزی جناب قالیباف در اهواز عنوان کرد: آقای قالیباف در بدو ورود به شهرداری تهران گفت  نمی گذارم فاصله شمال و جنوب تهران بیشتر شود.

رئیس ستاد انتخاباتی قالیباف در خوزستان با بیان اینکه پنجاه هزار فرصت شغلی فقط در مترو تهران ایجاد شده است، افزود: اگر دکتر قالیباف می گوید پنج میلیون شغل ایجاد می کنم براساس مطالعه و برنامه ریزی است و حتما ایجاد می کند.

این مقام مسؤول ادامه داد: دوستان می گویند، دکتر قالیباف مدیر اجرایی است من می گویم ایشان مدیری برنامه نویس، برنامه ریز و برنامه اجراکن و مدیری است که می تواند به وعده ها عمل کند و نگاهش به درون است.

کتانباف بیان داشت: در دیدار سال ٩٢ با رهبر معظم انقلاب، رهبری بیان کرد که آقای قالیباف در شهرداری تهران، شهر تهران را متحول کرده و این می تواند الگویی برای حل مشکلات کشور باشد.

وی با اشاره به اینکه امروز شخصی ادعای مدیریت جهادی را داشت، اظهار داشت: اگر شما مدیر جهادی بودید، پس چرا امروز دو رکود به سر می بریم؟.

رئیس ستاد انتخاباتی دکتر قالیباف در خوزستان در پایان گفت: آقایان قالیباف، رئیسی و میرسلیم در یک جبهه قرار دارند و در یک مسیر را حرکت می کنند./9456/۱۰۲/ب2

ارسال نظرات