۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۳
کد خبر: ۴۹۶۰۵۰
با حضور آیت الله موسوی جزایری؛

کلنگ زنی فاز نخست پروژه ۲۲۳ واحدی مسکن طلاب در اهواز آغاز می شود

طاهری از آغاز آیین کلنگ زنی پروژه۲۲۳ واحدی پردیس اهواز و با حضور آیت الله موسوی جزایری و مسؤولان کشوری خبر داد.
موسوی جزایری

مهران طاهری، معاون مسکن مرکز خدمات حوزه های علمیه خوزستان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، اظهار داشت: آیین کلنگ زنی پروژه 223 واحدی پردیس اهواز فردا با حضور آیت الله موسوی جزایری برگزار می شود.

معاون مسکن مرکز خدمات حوزه های علمیه خوزستان عنوان کرد: مدیران کل ادارات و مراکز حوزوی، معاون مسکن مرکز خدمات حوزه های علمیه کشور، معاون منابع مالی و انسانی مرکز خدمات حوزه های کشور و روحانیان متقاضی در این آیین حضور خواهند داشت.

این مقام مسؤول با بیان اینکه در فاز اول ساخت پروژه مسکن طلاب پردیس 130 متقاضی ساماندهی شده اند، ابراز داشت: در این مرحله 130 واحد ساخته خواهد شد و ان شاءالله سال دیگر فاز دوم این پروژه آغاز می شود.

طاهری با اشاره به اینکه پروژه فاز اول مسکن طلاب 28 تا 30 ماه دیگر به متقاضیان تحویل داده می شود، افزود: امیداوریم با همت همکاران که در زمینه ساخت و ساز شاهد هستیم واحدهای مسکونی زودتر از موعد مقرر تحویل داده شوند.

وی با بیان اینکه متقاضیان در مرحله نخست مبلغ آورده ای در حدود 15 تا 20 میلیون تومان به صورت نقد به این معاونت تحویل دادند، گفت: سایر مبلغ درخواستی با توجه به میزان پیشرفت پروژه به اطلاع روحانیان خواهد رسید و تاکنون نیز وام های کم بهره به متقاضیان داده شده است./302/9456/ب1

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
Game akarr
Iran (Islamic Republic of)
۰۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۳
بسم الله الرحمن الرحیم

*پروژه مسکن پردیس اهواز*

0
0