۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۲
کد خبر: ۴۹۶۱۴۲
مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران:

باید قدردان مجاهدت شهدای مدافع حرم باشیم

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با تأکید بر لزوم قدرشناسی از مجاهدت شهادی مدافع حرم، گفت: قدرشناسی حقیقی از شهدای مدافع حرم، تبعیت از ولایت فقیه و دفاع از کیان ارزشهای اسلامی است.
ناصر شکریان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بابل، حجت الاسلام ناصر شکریان، مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران امروز در مراسم بزرگداشت شهدای مدافع حرم خان طومان مازندران در بابل، گفت: عزت و امنیت امروز ما مدیون مجاهدت شهدا و ایثارگران است و ما آسایش و امنیت امروز خود را مدیون آن ها هستیم.

وی افزود: شهدا و ایثارگران در دفاع مقدس نقش آفرین صحنه های غیرت و ایستادگی در برابر دشمنان بودند و شهدای مدافع حرم نیز این مسیر را امتداد بخشیدند.

عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران با تجلیل از مقام شهدای مدافع حرم، گفت: در حالی که در اطراف ما کوره های آتش جنگ و تروریست شعله ور است ایران مانند جزیره ای امن به برکت خون شهدای مدافع حرم قدرتمندانه در منطقه حضور دارد.

وی ادامه داد: شهدای مدافع حرم در دفاع از حریم اسلام و اهل بیت(ع) در سوریه و عراق با تقدیم جان خود، عزت ایران را تامین کردند.

حجت الاسلام شکریان با اشاره به اینکه همه باید قدردان شهدای مدافع حرم باشند، تصریح کرد: قدرشناسی حقیقی از مجاهدت شهدای مدافع حرم ادامه راه شهدا و دفاع از کیان ارزشهای دینی و ملی است.

امام جمعه موقت بابل شهدا را شاهدان بصیر عنوان کرد و گفت: باید با شناساندن زوایای زندگی شهدای مدافع حرم برای نسل های امروز، آن ها را الگوهای نوجوانان و جوانان خود قرار دهیم.

وی با بیان این مطلب که ولایت ریسمان محکم برای در امان ماندن از فتنه ها است، اظهار داشت: اگر انسان در غبار فتنه ها به ولایت متمسک شود بصیرت حقیقی شامل او می گردد و در دام دره های هولناک فتنه نمی افتد.

حجت الاسلام شکریان یکی از روش های توطئه دشمنان را تخریب جایگاه ولایت فقیه و علمای با بصیرت در جامعه دانست و خاطرنشان کرد: همگان باید هوشیارانه در مقابل دشمنان و رسانه های آنان مانند شبکه های ماهواره ای و شایعه سازی ها در شبکه های مجازی باشند.

وی ادامه داد: در طول چهار دهه انقلاب روحانیت در مسیر انقلاب و ولایت فقیه  قرار داشت و تعداد بالای شهدای روحانی نشان دهنده این مدعا است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با تأکید بر توجه نسل جوان و نوجوان بر پیام شهدا به ویژه شهدای  معاصر مدافع حرم، گفت: مهترین خواسته شهدا از ما ایستادگی و مقاومت در زیر سایه ولایت فقیه و حفظ ارزش ها و آرمان های اسلام و انقلاب است.

وی افزود: حضور و مشارکت بالای مردم در انتخابات موجب اقتدار هم در عرصه ملی و هم در عرصه بین المللی می شود و هر رای در کشور تعیین کننده و سرنوشت ساز است./1313/۲۰۲/ب2

ارسال نظرات