۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۷
کد خبر: ۴۹۶۱۷۳
مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس:

شبکه های تبلیغی در انتخابات، مطالبه گر مباحث فرهنگی باشند

مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس گفت: شبکه های تبلیغی در انتخابات باید مطالبه گر مباحث فرهنگی باشند.
حجت الاسلام مهرابی

به گزارش خبرگزاری رسا از شیراز به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی فارس، حجت‌الاسلام محمد صادق مهرابی مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس بر ضرورت برنامه ریزی و نوآوری در طرح های فرهنگی و اجرای آنها تاکید کرد و گفت: شعار سال و بیانات مقام معظم رهبری پیرامون اقتصاد مقاومتی باید مورد توجه دستگاه‌های فرهنگی قرار گیرد.

وی با خاطرنشان کردن اینکه در حوزه آموزشی با استقبال دستگاه ها و هیئات مذهبی مواجه بوده‌ایم، تأکید کرد: سازمان تبلیغات اسلامی ظرفیت‌های فراوانی دارد و گسترده‌ترین و فعال‌ترین شبکه تبلیغی است. پس لازم است همه دستگاه‌ها و نهادهای مرتبط با امر تبلیغ با هم هماهنگ شوند و یک هدف مشخص را پیگیری کنند.

حجت‌الاسلام مهرابی تصریح کرد: باید از همه ظرفیت‌ها جهت زمینه‌سازی حضور حداکثری مردم در انتخابات استفاده شود، این ظرفیت‌ها نباید در اختیار فرد یا گروهی قرار گیرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس هدف اول در انتخابات را تقویت نظام دانست و افزود: باید افراد متعهد به نظام و انقلاب سکان مسئؤولیت را به دست گیرند.

وی افزود: شاخصه مسؤول حکومت دینی و تشیع، احیای ارزشها و اشاعه فرهنگ دینی است؛ مبنای حکومت اسلامی رسیدن به قدرت به هر قیمت نیست و نباید برای رسیدن به مسئولیت، اخلاق را نادیده گرفت./825/۱۰۲/ب2

ارسال نظرات