۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۰
کد خبر: ۴۹۶۱۷۹
آیت الله طه محمدی:

زیباترین مسأله در جهان مدیریت شایسته است

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان با اشاره به اهمیت توجه به حقوق مردم در جامعه، گفت: زیباترین مسأله در جهان مدیریت شایسته است.
طه محمدی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، آیت الله غیاث الدین طه محمدی، امام جمعه همدان در دیدار با جمعی از کارکنان صنعت و معدن استان همدان با اشاره به اهمیت پویایی در جامعه، گفت: ملت ایران باید زنده و بیدار باشند.

وی در ادامه با بیان این که انسان خداوند را اسیر زیبایی آفریده است، گفت: که اگر به من بگویند زیباترین در دنیا چیست خواهم گفت مدیریت زیبا و این اصل در جامعه وجود دارد.

امام جمعه همدان با اشاره به اهمیت توجه به حقوق مردم در جامعه، یادآور شد:  اگر کسانی که اجناس را گران قیمت در جامعه وارد می کنند به حقوق افراد ضعیف در جامعه توجهی نداشته باشند؛ دچار خسران بزرگی شده اند.

وی افزود: دین اسلام می گوید اگر در خواب خسارتی را به کسی وارد کنید ضامن هستید و اگر در کودکی خسارتی وارد کنید بعد از بلوغ باید خسارت افراد را داد و این نشان دهنده اهمیت توجه به حقوق دیگران است.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان تصریح کرد: امروز ساختن برخی ساختمان ها بدون نظر کارشناسی بسیاری از منابع بیت المال را دستخوش نابودی قرار داده است.

وی بینش و آگاهی نسبت به امور زندگی را امری مهم توصیف کرد و گفت: خداوند به انسان بینش داده است اما انسان از این قوه خدادادی کار نمی کشد.

آیت الله طه محمدی با بیان کلامی از ابن سینا در این زمینه، گفت: ابن سینا می فرماید بسیاری از انسان ها مصداق خر بزاد و خر بمرد هستند یعنی در دوران زندگی خود از استعدادهای خود استفاده نمی کنند.

وی در پایان با اشاره به اهمیت انتخابات و حضور مردم در 29 اردیبهشت در پای صندوق های رأی، ابراز داشت: بنده عضو ستادهای آقایان رییسی، روحانی، قالیباف، جهانگیری، میرسلیم و هاشمی طبا هستم و رفتار بنده با همه آنان یک نوع خواهد بود./979/۲۰۲/ب۲

 

ارسال نظرات