۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۲
کد خبر: ۴۹۶۱۸۹
مسؤول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه بوعلی همدان:

چارچوب های انتخاب اصلح در جامعه تبیین شود

حجت الاسلام خوش باور گفت:‌ باید برای انتخاب فرد اصلح در جامعه چارچوب های دقیقی ترسیم شود تا هم مردم و هم نخبگان در انتخاب فرد اصلح دچار گمراهی نشوند.
خوش باور

حجت الاسلام داود خوش باور، مسؤول نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه بوعلی همدان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، با اشاره به ویژگی های جوان انقلابی در جامعه، اظهار داشت: جوان انقلابی در جامعه باید روحیه خستگی ناپذیر و نقاد داشته باشد و دغدغه های ارزشی جامعه را مطالبه کند.

وی در ادامه خاطر نشان کرد:‌ باید برای انتخاب فرد اصلح در جامعه چارچوب های دقیقی ترسیم شود تا هم مردم و هم نخبگان در انتخاب فرد اصلح دچار گمراهی نشوند.

حجت الاسلام خوش باور ابراز داشت: فرد اصلح در انتخابات باید تمام تلاش خود را بر روی مسائلی چون سربلندی کشور، امنیت، آرامش، اقتصاد و معیشت مردم قرار دهد و از جناح گرایی و سیاسی بازی پرهیز کند.

وی با اشاره به اهمیت قانون گرایی در میان نامزدهای انتخاباتی، افزود: افرادی که نامزد انتخابات شده اند باید خود، نسبت به اصول قانون اساسی پایبند باشند و افزون بر پرهیز ار تهمت، افترا و تخریب تبعیت از امام و رهبری را نصب العین کارهای خود قرار دهند.

مسؤول نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه بوعلی همدان صداقت را محور کارهای نامزدهای انتخاباتی توصیف کرد و گفت: باید کسانی بر سر کار بیایند که بنا به فرمایش رهبر معظم انقلاب چشمشان به آن سوی مرزها نباشد و اقتدار و اقتصاد را از درون تقویت کنند.

وی با بیان این که رهبر معظم انقلاب فرمودند که نامزدها قول بدهند که نگاهشان به مردم و داخل کشور باشد، گفت: وظیفه مردم در برابر توصیه های رهبر معظم انقلاب حضور حداکثری در انتخابات و انتخاب فرد اصلح برای ریاست جمهوری و شورای شهر و روستا است.

حجت الاسلام خوش باور به بیان برخی ویژگی های نامزد اصلح اشاره کرد و گفت: نامزد اصلح باید بیت المال را در راه درست مصرف کرده و از دادن وعده های غیر عملی و دست نیافتنی پرهیز کند.

وی در پایان با اشاره به اهمیت حفظ انسجام و عزت ملی در جامعه، افزود: نامزدهای انتخاباتی باید از دادن وعده های شعاری، تخریب طرف مقابل و دلسرد کردن مردم پرهیز کرده و تمام توان خود را برای بالندگی، پیشرفت و بصیرت مردم قرار دهند./۹۷۹/۳۰۲/ب2

ارسال نظرات