۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۸
کد خبر: ۴۹۶۳۷۴
امام جمعه تبریز:

عده ای به دنبال حاکمیت فرهنگ غربی در کشورند

آیت الله مجتهد شبستری گفت: فرهنگ شهادت و داریت رهبری بود که سایه جنگ را از کشور دور کرد با این حال عده ای می خواهند فرهنگ غربی را در کشور حاکم کنند.
آیت الله مجتهد شبستری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، آیت الله محسن مجتهد شبستری نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی امروز در نخستین همایش تشکیل حفاظت شخصیت سپاه که در سالن همایش‌های‌ شهدای سپاه عاشورای تبریز برگزار شد، با بیان اینکه ایران اسلامی بزرگترین قربانی ترور و تروریسم است، اظهار داشت: 17 هزار شهید ترور گواه این مطلب است.

وی با اشاره به اهمیت تشکیل یگان حفاظت شخصیت سپاه و تأثیر آن در مقابل با ترور شخصیت‌های بزرگ و تأثیر گذار انقلاب در سال‌های بعد از انقلاب، گفت: اگر یگان حفاظت شخصیت سپاه از ابتدا شکل می گرفت بزرگان و شخصیت‌های برجسته انقلاب را امروز از دست نمی دادیم.

امام جمعه تبریز با بیان اینکه هواپیما ربایی‌های اول انقلاب موجب از بین رفتن حیثیت کشور شده بود، تصریح کرد: از جمله ویژگی‌های ممتاز یگان حفاظت سپاه، صیانت از هواپیماهای کشور در برابر آدم ربایی بود به طوری که دیگر کسی جرأت چنین اقداماتی را در ایران به خود نمی دهد.

وی با اشاره به انجام پروازهای امن به اقصی نقاط جهان زیر سایه تلاش‌ها و مجاهدت‌های یگان حفاظ سپاه، ادامه داد: سپاه از همان ابتداء تلاش خود را در صیانت از انقلاب و دستاوردهای آن مبذول داشت به طوری که امروز برکات وجود سپاه را نه تنها در کشور در منطقه نیز مشاهده می کنیم.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با اشاره به ادعای برخی مسؤولان در رفع سایه جنگ از کشور به وسیله برجام مذاکرات و تعاملات آنها، ابراز داشت: واقعیت آن است که در سایه تدابیر رهبر انقلاب، حضور مردم و آمادگی نیروهای مسلح و رزمندگان  اسلام در کنار تسلیحات نظامی پیشرفته جنگ از کشور دور شده است.

وی با بیان اینکه جنگ سال‌ها است که به برکت شهدای جنگ تحمیلی و رشادت رزمندگان اسلام از ایران اسلامی سایه بر افکنده است، گفت: عده‌ای امروز به دنبال باز کردن پای غرب و فرهنگ غربی به کشور هستند و تلاش دارند این مسیر را بگشایند، نباید اجازه داد و لازم است در مقابل آنها ایستاد.

رییس شورای عالی مجمع جهانی اهل بیت (ع) خاطرنشان کرد: امروز مشکلات اجتماعی و فرهنگی بر کشور سایه افکنده است و مسؤولان به جای رفع این مشکلات در برابر فرائض الهی ایستاده اند و اجازه نمی دهند امر قرآنی یعنی امر به معروف و نهی از منکر انجام گیرد.

وی با بیان اینکه کشور با مشکلاتی چون اشتغال و ازدواج جوانان، ولنگاری، بی حجابی و بی بند و باری مواجه است، تصریح کرد: برخی در داخل با مقابله با فریضه امر به معروف و نهی از منکر تلاش دارند افکار غربی را در جامعه حاکم کنند، بنابراین انتخاب صحیح می تواند بسیاری از این مشکلات را رفع کند./202/854/ب1

ارسال نظرات