۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۵
کد خبر: ۴۹۶۳۹۸
امیرآبادی:

رشد پيشرفت و توسعه پروژه هاي عمراني شهر قم چشمگير است

نماينده مردم قم در مجلس شوراي اسلامي گفت: خوشبختانه در مديريت شهري قم افزون بر پيشبرد مطلوب پروژه‌هاي عمراني روند فعاليت‌هاي جاري شهرداري نيز به خوبي پيش رفته است .
امیرآبادی

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، احمد اميرآبادي فراهاني در مراسم افتتاح و بهره برداري از تقاطع سه سطحه شهداي ۱۵ خرداد و لوپ غربي تونل غدير كه پيش از ظهر امروز با حضور آيت‌الله عليرضا اعرافي مدير حوزه‌هاي علميه سراسر كشور، سقائيان نژاد شهردار قم، صادقي استاندار قم، امير عباس‌زاده مديرعامل بنياد تعاون ارتش، رئيس و اعضاي شوراي اسلامي شهر قم و ديگر مديران و مسوولان شهري در سالن همايش‌هاي شهرداري قم برگزار شد، ضمن تقدير از خدمات مجموعه مديريت شهري قم اظهار كرد: شهر قم در سال‌هاي اخير با مشكلات متعددي مواجه بود و وضعيت كشور از نظر اقتصادي مطلوب نبود و دولت نمي‌توانست به مديران شهرها كمك كند.

وي بيان كرد: آنچه كه در سال‌هاي قبل به مجموعه مديريت عمراني شهر كمك مي‌شد در چهار سال قبل كمكي به شهرداري‌ها نشد و اين مساله به دليل كمبود نقدينگي در اعتبارات ملي بود.

نماينده مردم قم در مجلس شوراي اسلامي با تاكيد بر اينكه در مديريت فعلي شهر، قم به خوبي در بخش‌هاي مختلف اداره شده است گفت: اين مساله به دليل مقايسه‌اي است كه با ديگر شهرهاي ديگر صورت گرفته و اكثر شهرها در پرداخت حقوق كاركنان نيز با مشكل مواجه هستند.

وي ادامه داد: خوشبختانه در مديريت شهري قم علاوه بر پيشبرد مطلوب پروژه‌هاي عمراني روند فعاليت‌هاي جاري شهرداري نيز به خوبي پيش رفت.

اميرآبادي با اشاره به تنوع بالايي كه در فعاليت‌هاي مجموعه مديريت شهري وجود دارد تصريح كرد: انصافا شوراي شهر و شهرداري در اين مدت بسيار خوب عمل كرده‌اند.

وي با اشاره به تاخير در تكميل تقاطع سه سطحه شهداي ۱۵ خرداد گفت: يكي از دلايلي كه اين پروژه به قرارگاه قائم داده شد اين بود كه پروژه زودتر از موعد به بهره‌برداري برسد اما همانطور كه پروژه‌هاي شهري با مشكلاتي مواجه هستند، پروژه ۱۵ خرداد نيز با مشكلات عديده‌اي مواجه شد و جلساتي برگزار شد تا بتوانيم اين مشكلات را رفع كنيم.

عضو هيات رئيسه مجلس شوراي اسلامي با اشاره به روندي كه در اجراي اين پروژه انجام شد گفت: نهايتا پروژه با برگزاري جلسات متعدد به شهرداري واگذار شد تا بتوانيم سريع‌تر شاهد بهره‌برداري از آن باشيم.

وي با اشاره به سيلاب دو روز اخير در رودخانه قم اظهار كرد: ما بايد فكري براي اين مشكل داشته باشيم كه اگر رودخانه از مدار تردد شهري خارج شود مركز شهر از نظر ترافيكي قفل مي‌شود.

اميرآبادي تصريح كرد: اگر اين مساله چند روز بيشتر ادامه پيدا كند شهر با معضلات عديده‌اي روبرو خواهد بود و بايد فكري اساسي براي اين مساله صورت گرفته و آينده نگري شود.

وي با تاكيد بر تصميم‌گيري كلان براي مواقعي كه رودخانه از مدار تردد خارج مي‌شود گفت: بايد نگاه جدي‌تري به اجراي پروژه‌هاي مركز شهر داشت تا بتوانيم شاهد مشكلات اين‌چنيني نباشيم.

نماينده مردم قم در مجلس شوراي اسلامي خاطرنشان كرد: تمام توان ما بر اين است كه افرادي توانمند و انقلابي در مجموعه مديريت شهري فعال باشند و ما نمايندگان نيز از چنين افرادي از هر طيفي كه باشند حمايت مي‌كنيم.

وي گفت: در روند بررسي صلاحيت‌هاي شوراي شهر نيز ما آنچه كه تكليف قانوني و شرعي بود عمل كرديم تا شرايطي رخ دهد كه افرادي با صلاحيت وارد مجموعه مديريت شهري شوند و مهم اين است كه ارزش‌هاي انقلاب و مردم حفظ شود./۸۷۲/د۱۰۲/ی

ارسال نظرات