۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۱
کد خبر: ۴۹۶۴۱۲
۲۱و ۲۲ اردیبهشت ماه؛

آثار دومین پرسمان سینمای منجی در ایام نیمه شعبان اکران می شود

مدير پژوهشكده مهدويت و آينده شناسي مسجد مقدس جمكران گفت: آثار دریافت شده در زمینه «دومین پرسمان سینمای منجی» ۲۱و ۲۲ اردیبهشت ماه در مدرسه اسلامی هنر قم اکران می شود.
مهدویت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، دعایی مدير پژوهشكده مهدويت و آينده شناسي مسجد مقدس جمكران امروز در نشست خبری «جشن نیمه شعبان»، گفت: مسجد مقدس جمکران بستر فعالیت های مهدوی است و این مرکز فعالیت های فکری در زمینه مهدویت را ساماندهی می کند.

وی اظهار داشت: نخستین فراخوان ملی ایده های مهدوی با مشارکت صدا و سیما، مرکز تخصصی مهدویت و جامعة المصطفی العالمیه برگزار خواهد شد.

دعایی افزود: از برنامه های این مرکز مشارکت با دکترین مهدویت، نقد نظریات معارض و تثبیت نظریات مرتبط با مهدویت است که در قالب آثار سینمایی آن ها را پیگیری می کنیم که «دومین پرسمان سینمای منجی» نام دارد.

وی یادآور شد: آثار دریافت شده 21و 22 اردیبهشت با همکاری مدرسه اسلامی هنر اکران می شود؛ در بخش دیگر از کتب جدید مهدوی که در یک سال گذشته به چاپ رسیده، رونمایی خواهد شد.

مدیر پژوهشکده مهدویت و آینده شناسی مسجد مقدس جمکران گفت: در 4 مقطع کودکان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان مسابقات کتابخوانی برگزار می شود که کلید آن در ایام نیمه شعبان زده می شود.

وی ابراز داشت: در ایام نیمه شعبان غرفه هایی از سوی پژوهشکده مهدویت و آینده شناسی مسجد مقدس جمکران برپا شده است که فعالیت های مهدوی این مرکز را به نمایش می گذارد./840/پ۲۰۲/ی

ارسال نظرات