۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۴
کد خبر: ۴۹۶۴۳۱
رییس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان کرمانشاه:

بانک ها به سمت احیای سنت قرض الحسنه و بانکداری اسلامی گام بردارند

رییس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان کرمانشاه با اشاره به اینکه بانک ها باید به سمت احیای سنت قرض الحسنه و بانکداری اسلامی گام بردارند، گفت: اسلامی بودن بانک ها از بهترین راههای برطرف کردن مشکلات مردم است.
حجت الاسلام محمدجواد مهری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام محمد جواد مهری، رییس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان کرمانشاه  صبح امروز در دیدار با مدیر و کارکنان بانک قرض الحسنه رسالت استان کرمانشاه ضمن تقدیر از عملکرد این بانک، ابراز داشت: بانک قرض الحسنه نسبت به حلال و حرام بودن پولها حساسیت نشان می دهد و هر بانکی که نسبت به این مسائل توجه ویژه داشته باشد در مسیر انبیای الهی قدم بر می دارد.

حجت الاسلام مهری تصریح کرد: اگر بانکها به مردم و زندگی آنها توجه نشان دهند بسیاری از مشکلات اقشار محروم قابل حل بوده و عملکرد چنین بانکی نیز توأم با برکت از جانب خداوند متعال خواهد بود.

رییس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: اگر گرهی از مشکل محرومی گشوده شود خداوند متعال نیز با کمک و هدایت خود گره هایی را از مشکلات بندگان باز خواهد کرد.

این مسؤول اظهار داشت: حل کردن مشکلات افراد محروم و دستگیری از آنها موجب سعادت دنیوی و اخروی انسان می شود، بنابراین باید هر فرد در حد توان نسبت به مشکلات افراد محروم جامعه حساسیت به خرج داده و در راه برطرف شدن مشکلات آنها گام بردارد.

وی در ادامه افزود: خداوند متعال در طول زندگی فرصت هایی را به انسانها عطا می کند، بنابراین انسانها نیز باید از موقعیت ها بهترین بهره را در راستای خدمت به خلق بردارند.

حجت الاسلام مهری اسلامی بودن بانکها را از بهترین راههای برطرف کردن مشکلات مردم دانست و بیان داشت: باید تمام بانک ها به سمت احیای سنت قرض الحسنه و بانکداری اسلامی قدم بردارند.

رییس دفتر نظارت و بازرسی در انتخابات استان کرمانشاه مطرح کرد: خوشبختانه پرسنل بانک قرض الحسنه رسالت در راستای دستیابی به اهداف با تمام توان گام بر می دارند، خدمت به مردم توفیقی از جانب خداوند است./857/۲۰۲/ب2

ارسال نظرات