۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۰
کد خبر: ۴۹۶۴۴۴
معاون پژوهش حوزه های علمیه لرستان خبر داد؛

برگزاری کارگاه پژوهشی ویژه اساتید حوزه های علمیه لرستان

معاون پژوهش حوزه های علمیه لرستان از برگزاری کارگاه پژوهشی ویژه اساتید پژوهش حوزه های علمیه خبر داد و گفت: دوره آموزشی با هدف ارتقای فعالیتهای پژوهشی در حوزه صورت می گیرد.
کارگاه آموزشی پایان نامه نویسی در حوزه علمیه خراسان شمالی

حجت الاسلام کامران پنام در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: پژوهش اساس فعالیت های علمی و تبلیغی در حوزه است.

وی با بیان اینکه در راستای تقویت برنامه های پژوهشی و هدایت فعالیت طلاب دوره های آموزشی با محوریت پژوهش ویژه اساتید و طلاب در طول سال برگزار می شود.

معاون پژوهش حوزه های علمیه لرستان در ادامه خاطرنشان کرد: کارگاه پژوهشی ویژه اساتید حوزه علمیه لرستان با هدف ارتقای فعالیت های پژوهشی و ارائه روش های نوین برای هدایت جوانان در عرصه تحقیق و پژوهش برگزار می شود.

وی با بیان اینکه لازمه تحول در هر علمی پژوهش است، اظهار داشت: با فعالیت های پژوهشی سطح علمی و توانایی طلاب ارتقاء یافته و در این راستا آنان می توانند به خوبی به جایگاه علمی دست یابند.

حجت الاسلام پنام با اشاره به اینکه اساتید پژوهش در ارتقای فعالیتهای پژوهشی نقش آفرین هستند، خاطرنشان کرد: ارتقای سطح علمی و پژوهشی این قشر و ارائه روشهای نوین پژوهشی گامی برای هدایت فعالیت های پژوهشی طلاب است.

وی یادآور شد: طلبه ای در عرصه علمی و تبلیغی می تواند موفق و نقش آفرین باشد که بنیه علمی خود را تقویت کند و پژوهش تقویت کننده این مهم است که باید مورد توجه ویژه طلاب قرار گیرد.

معاون پژوهش حوزه های علمیه لرستان افزود: در قالب برگزاری این کارگاه پژوهشی که یک روزه برگزار می شود، اساتید با وظایف مسؤولان در عرصه علمی و پژوهشی آشنا می شوند و بایسته هایی را که یک استاد پژوهش باید بداند را فرا می گیرند./9459/۳۰۲/ب2

ارسال نظرات