۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۹
کد خبر: ۴۹۶۴۵۲
رییس حوزه علمیه خواهران دورود:

بصیرت و هوشیاری لازمه انتخاب اصلح است

رییس حوزه علمیه خواهران دورود با بیان اینکه شرکت در انتخابات وظیفه ای شرعی و تکلیف است، گفت: این حضور باید در سایه بصیرت صورت گیرد و با انتخاب اصلح بتوان به خوبی انجام وظیفه کرد.
انتخابات

حجت الاسلام عبدالواحد الهی نژاد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با بیان اینکه در امر انتخابات باید به بعد توجه داشت، بیان کرد: انتخابات به معنای حضور، حمایت و همراهی مردم با حاکمیت است و مردم و حکومت دو رکن مهم آن هستند.

وی با بیان اینکه منظور از مردم همین حضور در صحنه و در سایه بیداری و هوشیاری است، افزود: منظور از حضور در صحنه حضور مردمی در عرصه انتخابات و راهپیمایی ها است که از اهداف و آرمانهای انقلاب دفاع می کنند.

رییس حوزه علمیه خواهران دورود با بیان ضرورت و اهمیت حضور حداکثری مردم پای صندوق های رأی برای تعیین سرنوشت خود و آینده کشور، خاطرنشان کرد: این اعلام حضور و حمایت از کشور در سطح ملی و بین المللی نیز اثرگذار است.

وی یادآور شد: مردم با شرکت در انتخابات دفاع خود را از ارزشها و آرمانهای انقلاب به گوش جهانیان می رسانند و همواره پشتیبانی خود را از دولت و کشور اعلام می کنند.

حجت الاسلام الهی نژاد با اشاره به توطئه های دشمنان برای ضربه زدن به نظام و انقلاب، خاطرنشان کرد: این دشمنان همواره منتظر عکس العمل مردم بوده و آمدن مردم به صحنه موجب ناامیدی دشمنان شده و نقشه های شوم آنان را نقش بر آب می کند.

وی با بیان اینکه شرکت در انتخابات از نظر عقلی و شرعی وظیفه و تکلیف است، اظهار داشت: این انجام تکلیف باید در سایه بصیرت و با انتخاب اصلح صورت گیرد و فردی انتخاب شود که با عمل به شعارهای خود بتواند مشکلی از مشکلات جامعه را رفع کند.

رییس حوزه علمیه خواهران دورود با اشاره به اینکه در برگزاری انتخابات می خواهیم مدیر اجرایی کشور را انتخاب کنیم، خاطرنشان کرد: انتخاب اصلح به این معنا است که فردی مؤمن، مدبر، دارای روحیه جهادی و کسی که از همه توانمندتر است برگزیده شود.

حجت الاسلام الهی نژاد تصریح کرد: مهم تر از شرکت در انتخابات، انتخاب فرد اصلح و صالح است، کسی که بتواند در حکومت اسلامی به خوبی ایفای نقش کند و وضعیت کشور را در زمینه های گوناگون بهبود بخشد./9459/۳۰۲/ب2

ارسال نظرات