۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۲
کد خبر: ۴۹۶۴۶۶
دفتر آیت‌الله جوادی آملی با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد؛

آیت‌الله جوادی آملی از هیچ کاندیدای حمایت نکرده است

دفتر حضرت آیت‌الله جوادی آملی اعلام کرد که وی در خصوص هیچ یک از کاندیداهای محترم انتخاباتی اظهار نظری نداشته و ندارند.
آیت الله جوادی آ‌ملی

به گزارش خبرگزاری رسا، دفتر حضرت آیت الله عبدالله جوادی آملی از استادان برجسته حوزه علمیه با صدور اطلاعیه اعلام کرد: به اطلاع عموم مردم متدین و فهیم می رساند، حضرت آيت الله  جوادى آملى ضمن دعوت از آحاد ملت بزرگ ایران برای حضور پرشور، حماسی و عاقلانه در انتخابات پیش رو، در خصوص هیچ یک از کاندیداهای محترم انتخاباتی اظهار نظری نداشته و ندارند.

متن اطلاعیه بدین شرح است:

به اطلاع عموم مردم متدین و فهیم می رساند، حضرت آيت الله العظمى جوادى آملى (مدظله العالي) ضمن دعوت از آحاد ملت بزرگ ایران برای حضور پرشور، حماسی و عاقلانه در انتخابات پیش رو، در خصوص هیچ یک از کاندیداهای محترم انتخاباتی اظهار نظری نداشته و ندارند.

همچنین بدينوسيله إعلام مى دارد معظم له با توجه به مشغله های علمی گسترده، ساليان متمادى است که در «جامعه مدرسین حوزه علمیه قم» عضویت نداشته و در جلسات آن شركت نمی کنند، لذا هر گونه صدور اطلاعیه مبنی بر حمایت ایشان از  کاندیدای خاص مورد تایید نمی باشد.

در پايان متذکر می شود کلیه اخبار و اطلاعات پیرامون حضرت آیت الله العظمی جوادی آملی، تنها از طریق پایگاه اطلاع رسانی بنیاد اسراء به آدرس  news.esra.ir  به آگاهی می رسد و تنها اخبار منعکس شده در این سایت مورد تایید می باشد./۹۱۷/ ۱۰۲/ص

ارسال نظرات